Ferie


Nawet się tutaj nie pochwaliłam, że zaczęły nam się ferie, a właśnie się kończą. Tak więc do powrotu do szkoły zostały mi dwa dni. A jak minął nam ten wolny czas? Głównie się leniliśmy, ale także spacerowaliśmy, bawiliśmy się i sztuczkowaliśmy. Sonia naumiała się prosić, dawać głos i make the face (rozplaszczanie mordki na szybie) i skończyłyśmy pracę nad otwieraniem szuflady, a Skwarek poprawił przywołanie, aporcik, i nauczył się kółeczka w lewą stronę i ładnego przeskakiwania przez moją nogę :). Pogoda nam dopisała, śnieg był, nie było specjalnie zimno. Ogólnie fajnie było... a obecnie CZEKAMY NA WIOSNĘ! 



A oto takie podsumowanie tegorocznych ferii. Możecie się niedługo spodziewać na naszym kanale filmiku z make the face i nauką dostawiania.


Zaczynam już planować wiosenne zmiany na blogu... 

Komentarze

  1. Fajnie, że tyle się nauczyłyście podczas ferii, były więc bardzo owocne :)
    Filmik świetny, zdjęcia również. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze post bardzo ciekawy, a w filmiku po prostu czuć wzajemną miłość i przywiązanie :) Posiadanie takich bysrych psiaków jak twoje to czysty skarb! Nauka dostawiania - to jest mój plan na najbliższy tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) jak widać nie spędziłyście całych ferii na wylegiwaniu ;) Filmik jak zawsze świetny,uwielbiam oglądać Twoje filmiki z nauką sztuczek, u Ciebie jest wszystko dokładnie napisane i pokazane co zrobić,dlatego czekam z niecierpliwością:D
    Pozdrawiamy i życzymy udanego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. naumiała? Ciekawe wyrażenie :D
    Gratuluję postępów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik!!!
    Co do mojego frisbowania to nie ma się na razie czym chwalić =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też kończą się właśnie ferie.. Choć nie były aż takie fajne, jak Twoje, napisze o nich też pewnie na blogu już niedługo :)
    Fajnie, że tyle udało się Wam zrobić, filmik rewelacja :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jak pracujesz z psami ;-) . Skawrek mam wrażenie, że czasem nie do końca wie o co Ci dokładnie chodzi, zwłaszcza kiedy ćwiczy slalom lub przeskakiwanie przez nogę. Poza tym - super :-) ! Powodzenia w dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym... Za rzadko z nim ćwiczę i wiele rzeczy nie jest dopracowane.
      A powodzenie na pewno się przyda :).

      Usuń
  8. Zazdroszczę "make the face"! Ja zawsze chciałam mojego tego nauczyć, ale nigdy nie wiedziałam jak się za to zabrać xD Masz super psiaki, które super pracują, pozdrawiam! :")

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę dużo osiągnęliście podczas ferii, godne podziwu. :>
    Ja jako, że oprócz psów bezgranicznie kocham się w malowaniu, rysowaniu bądź uogólniając ,,tworzeniu" miałam więcej czasu na ,,bazgranie po kartkach". ;)
    Szkoda tylko, że to wszystko tak szybko mija. My już niestety dawno po feriach.
    Ale cóż... Wiosna nadchodzi, a z nią następne partie wolności. ;)
    Filmik świetny! Bardzo mi się podobał. <3
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od zawsze was podziwiałam. Jesteście super! Pod czas ferii nauczyć się takich sztuczek... Na serio, jestem w szoku! Chociaż, z drugiej strony, Sonia mieszka w domu, a to tez dużo daje, bo nawet w nocy nic nie stoi na drodze, żeby ćwiczyć... Mam nadzieję, że niedługo pójdziemy na spacer, muszę zobaczyć to wszystko na żywo. xD Jesteś niesamowita! Skwarek, mimo swojego wieku co róż uczy się czegoś nowego. Ja tez czekam na wiosnę. Filmik jest supcio! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje :)
    Super filmik!
    Mam pytanko dotyczące sztuczki "make the face" - Jakiej.. "szyby" użyłaś? - Wiesz o co mi chodzi?? Mam nadzieję ^.^
    Pozdrawiamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Eee... wiosna. Bardzo lubię, ale nienawidzę tego okresu przejściowego pomiędzy zimą a nią. Ekh... wszędzie łyso, buro, błotnisko. Mmmm... masakra!

    OdpowiedzUsuń
  13. ferie się już kończą czas leci jak szalony :(
    gratuluję ci i świetny filmik <3
    kocham wiosnę i twoje pieski są przeurocze :)
    zapraszam do mnie :)
    jamniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulujemy opanowania sztuczek i komend.! :)
    Świetny filmik.! :)
    Racja, czas szybko leci.. ;(
    Ale za 4 miesiące wakacje.! ;)

    Pozdrawiamy.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą