O wszystkim i niczym...

...jakoś nie mam żadnego pomysłu  na tytuł...

Pogodę mamy świetną. Ciepło, słonecznie... Korzystamy więc z wiosny na całego. Dzisiaj byliśmy na bardzo długim spacerze. Ostatni raz chodziliśmy tak daleko chyba jesienią. Wieczorem jeszcze wybraliśmy się na trening obi.
Mam teraz dużo wolnych dni. Teraz są egzaminy gimnazjalne, potem weekend majowy... To oznacza jeszcze więcej czasu na spacery, treningi itp. Już po jutrze wybieramy się z Wiki, Zygim, Leną, Weroniką, Odim i Floksią na trening frisbee. Wątpię co prawda, żebyśmy coś z Sonią zrobiły. Mamy ostatnio jakiś dół treningowy... Psina olewa prawie kompletnie zabawki. Udaje mi się ją jedynie namówić czasem do zabawy piłeczką. Nie wiem co się stało, ale mój jedyny pomysł to wrzucić na luz, nie nakładać na nią presji, zabawki schować i mieć na dzieję, że "po spadku przyjdzie czas na wzrost".
A co u Skwara? Psiak się starzeje... W tym roku widzę to po nim o wile bardziej niż jeszcze rok temu. Nie tryska już energią, nie biega tak radośnie na spacerkach. Znacznie częściej po prostu chodzi, trzyma się w pobliżu mnie zamiast biegać jak postrzelony, szukać czegoś w krzakach. Chyba w tym roku już nie wsiądziemy na rower, Skwarek ma za słabą kondycję. Za to znacznie poprawiła się nasza komunikacja. Widzę, że psiak chętnie spędza ze mną czas, chętniej "coś robi", nie gania już uporczywie samochodów, potrafi je zignorować, przywołanie mamy prawie idealne.



Komentarze

  1. To fanie, ze taka ładna pogoda :D U nas co prawda też.
    U mnie to tak samo wygląda, z tymi "zabawkami" moja sunia wogóle na nie nie wzraca uwagi, czasem tylko troche pobawimy się pluszakiem i tyle, nie przejmuj się po przerwie Sonia tak się będzie domagać piłeczek, że będzie sama je przynosić =) Życzymy sukcesu i udanego treningi frisbee :D
    Dobrze że przynajmniej Skwarek chodzi i jest jeszcze trochę energiczny ;) Życzymy wszystkiego najlepszego♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie M&F

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też cieplutko :) Ja uczę Majlo biegać przy rowerze. Oby Sonia znów wróciła do normalności. Na pewno z czasem przełamie się i złapię zabawkę oraz będzie chciała się bawić :D Powodzenia na treningu frisbee!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może Sonia ma jakiegoś focha, i na pewno z czasem to minie.
    Życze udanego treningu frisbee, a Skwarek to Skwarek : ))
    Na pewno jeszcze nie raz "trafi w niego piorun" mega wiekiej energi :D
    Ważne że wasze relacje się "zlepszyły".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze po burzy wychodzi słońce! ;)
    Fajnie wyglądają w nowych obróżkach :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby cie pocieszyć to popatrz na mojego Kubusia. Na pewno dożyje tak pięknego wieku i tego mu też życzę ;D. Mam nadzieję, że Soni minie ten "foch". Pozdrawiamy was bardzo serdecznie...
    P.S Skwarek ma śliczną obróżkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze, nic się nie martw :) Każdy ma prawo do spadku formy, nawet psiak :) Więc przeczekaj, do niczego jej nie nakłaniaj na siłę, zobaczysz, góra miesiąc i Sonia znów będzie szalała za zabawką :D
    A co do Skwarka... No, niestety, każdy z nas się starzeje, niestety zwierzaki szybciej :( Ale fajnie za to, że macie lepszy kontakt! A z tym rowerem, hmm. Może gdybyście częściej chodzili na dłuższe spacery, to może by wyrobił sobie trochę kondycji, by na krótkie przejażdżki mógł się wybrać? :D Nie muszą być one długie, ale ruch psu, nawet trochę starszemu, dobrze zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ile Skwarek ma lat? Moja przyjaciółka która ma 9 letniego wyżła węgierskiego, też ostatnio mi mówiła że bieganie przy rowerze powoli trzeba będzie skracać albo w ogóle z tym skończyć. Psy się starzeją, nie można oczekiwać nawet od zdrowego, wytrzymałego kundelka, że zachowa energie do ostatnich swoich dni :) Bardzo dobrze, że poprawiła Wam się komunikacja. Ja zauważyłam to samo u Zulci! I zdecydowanie popieram takie nastawienie - po spadku przyjdzie wzrost!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej w sierpniu skończy 8.

      Usuń
  8. Psy się (niestety)starzeją, a Skwarek ma już te swoje prawie 8 lat. Życzę wam, abyście jeszcze długo długo ze sobą byli. Co do Soni to trzymam kciuki, aby minęła ta zła passa i wyszło słońce zza chmur. Też cieszymy się z takiej pogody, ale są też ((u nas) minusy. Już nie mogę się doczekać treningu. Podejrzewam, że Lenka i Zygi tez nie będą chciały nic robić i będą si e cały czas ganiać (tak jak to oni robią). Ale co z tego, ważne, żeby miały się z kim bawić. :D Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pogoda naprawdę aż ciągnie na wyjście z domu.
    No niestety jak to się już mówi starość nie radość.A może Skwarek po prostu ma przerwę między wysiłkiem fizycznym ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą