Odświeżamy garderobę


Wiosennie odświeżam garderobę psiakom.
W czwartek dostaliśmy długo wyczekiwane norwegi z Activ Doga. Chciałam je kupić dopiero za kilka miesięcy, ale jak dowiedziałam się, że AD "umiera" stwierdziłam, że muszę je teraz zamówić. Wzoru i kolorków nie przemyślałam tak dokładnie jak wtedy kiedy kupowałam obróżkę, ale końcowy efekt mnie bardzo zadowolił. Wszystko razem wygląda świetnie :).
Bałam się, że szelki będą złe bo nie wiedziałam czy psinę dobrze wymierzyłam. Na szczęście okazały się dobrze dopasowane.
Na spacerkach się sprawdzają wspaniale. W poprzednich step-in'ach było psince nie wygodnie. Wrzynały jej się pod pachami i nie czuła się w nich swobodnie. Norwegi jej w ogóle nie przeszkadzają i chyba jej w nich wygodnie, bo normalnie w nich biega i skacze :). Zakłada się je również szybciej i łatwiej niż nasze poprzednie szelki.




fot. Weronika Romanek


Chciałam jeszcze napisać o smyczy którą zamówiłam z dogomanii, ale jeszcze nie dotarła...

Uzależniłam się od kupowania rzeczy dla psów :D. Te zakupy to tylko początek... Marzy mi się teraz obroża Rogz Dayglow Yellow i smycz do kompletu. Zamierzam to niedługo zamówić razem z nowym dyskiem. A potem to się jeszcze zobaczy...
Niedługo opisze na blogu całą naszą kolekcję. Może po następnych zakupach :).

Mam jeszcze jedną dobrą wiadomość, przynajmniej dla nas. 14 kwietnia (czyli za 12 dni) jedziemy z Sonią do Lublina do Temperamentu na seminarium z Patrycją Kowalczyk! 

Komentarze

  1. Szelki są piękne :) Sonia wygląda w nich wspaniale :) Ale super,że jedziecie na seminarium :) Obiecałam sobie,że pojadę na seminarium,które będzie prowadziła Patrycja Kowalczyk,ale tematyka... Obedience,nic nie potrafimy, frisbee i sztuczki,też nie bo frisbee.Gdy będzie agility albo sztuczki to pojadę :) Życzymy udanego seminarium i czekamy na relacje :) Żółta obróżka,którą zamierzasz kupić też jest piękna :) Pozdrawiamy:Ewa i Goldi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możecie zapisać się na frisbee i sztuczki. Tam robilibyście sztuczki, a jakieś elementy frisbee (np. aport czy motywacja na zabawki) nigdy ni zaszkodzą :). A obi w sumie to takie inne sztuczki :).

      Usuń
    2. Masz rację :) A Ty idziesz na sztuczki i frisbee ? Jeszcze się zastanowię :)Pozdrawiamy:Ewa i Goldi :)

      Usuń
    3. Ja idę na oba bloki tematyczne: sztuczki i flisbee, i obi :). Muszę się dowiedzieć co Patrycja robi, że jej psy tak pięknie chodzą przy nodze.

      Usuń
  2. Super dobrałaś kolorki do tego wzoru! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeeeślcznie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie leży na Soni! Mogłabym rzec, że ją rozjaśniają. :)
    Śliczne, wiosenne szele. :3
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa boskie kolory! *u* Wszystko do siebie pasuje :D
    Mi się marzy obróżka w potworki z DogStyle, zamawiam w połowie miesiąca bo na razie czekam na szele :D
    Aaa ja też się uzależniłam od kupowania psu rzeczy :P A jest tyle ładnych akcesoriów.. Szkoda że nie można wszystkiego wykupić ;D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te szelki! Na pewno są wygodne, bo np. mojej Lence od takich jak miała wcześniej Sonia wytarła się troch e sierść. :( Wiem coś na temat zakupów, tez ciągle bym coś nowego kupowała. Ja już się nie mogę doczekać tego seminarium. A zdjęcia, przede wszystkim te pierwsze (na których Sonia jest w szelkach) są po prostu świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja cie :D Ja też mam szajbę na punkcie psich akcesorii :D
    Uwielbiam je tworzyć, kupować, dać psu do "ubrania" xD
    Te szleki są cuuuudooownnnee!
    Sama takie tylko jednolite kupię Fadowi (czytaj nowy post na naszym blogu) tyle że z DogStyle bo na ActivDog'a się spóźniłam :C
    Szkoda ze już nie "produkują" na wymiar ;(
    A co do semi z Patrycją to zazdroszczę *.*
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Ale ci dobrze, że jedziesz na semi z Patrycją :). Ja też mam ostatnio świra na punkcie robienia zakupów. Szelki są śliczne *.*. Nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę całą twoją kolekcję. Pozdrawiamy was :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem uzależniona,nie było jeszcze u mnie takiej sytuacji,że byłam na mieście i nie zaszłam do zoologicznego xD.
    Ja też mam w planach zamówić mojemu bajglowi norweskie szelki,ale z DS(DogStyle) ;) Ale to dopiero gdy se uzbieram xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szelki są świetne!Super kolory i pasują Sonii :D

      Usuń
  10. Ależ się ładnie prezentują- zestawienie psiak &szelki =znakomite.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne szeleczki! :)

    Do zobaczenia na seminarium! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg Ja też uwielbiam kupować psie akcesoria! Ale kurczę pieniędzy brak... :( Moje kieszonkowe nie wystarcza nawet na jedną czwartą tego co chciałabym kupić.
    Szelki super, świetnie się komponują. :)
    Super, że jedziecie na seminarium.

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szelki super :) Zazdroszczę seminarium z Patrycją! To taka świetna osoba! To seminaria z obi jak rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na semi będą dwa bloki tematyczne: 1.obedience, 2.frisbee i sztuczki. My jesteśmy zapisane na oba :).

      Usuń
  14. Śliczne szelki.! ;]]
    A Sonia wygląda w nich olśniewająco. ;)
    Ładnie dobrane kolorki, dzięki czemu na ciemnej maści Sonii wszystko ładnie widać i pasuje. ;)
    Ja także uwielbiam kupować Maksowi psie akcesoria.
    Mam bzika na tym punkcie... ;P
    Może Cię zobaczę w Lublinie ;)
    Tylko pozazdrościć seminarium z Patrycją.. ;)
    Miłego dnia.! ;))

    Pozdrawiamy.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Szelki idealnie i ładnie kontrastują z sierścią Sonii. Też chciałam zamówić coś z AD, ale niestety nie miałam pieniędzy i dopiero niedawno dowiedziałam się, że AD "umiera". Wielka szkoda. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolory, Sonia ładnie wygląda w tych szelkach :) Ja również uwielbiam kupować psie akcesoria, nawet wolę kupić coś zwierzakom, niż sobie - to chyba cecha wszystkich psiarzy ;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne szelki! Pięknie dobrane kolory, do tego idealnie pasują do Soni. 8) Wielka, wielka szkoda, że AD podupada...
    Życzę dobrej zabawy na seminarium z Patrycją! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szelki, są piękne. Nie mogę się doczekać następnego postu. Pozdrowienia ode mnie i od Puś :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam Cię zaprosić na mojego nowego bloga www.pies-aktywny.blogspot.com bo Zulowy Blog, który obserwowałaś (za ci dziękuję!) zostanie usunięty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, już wchodzę :).

      Usuń
  20. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, a już mi się BARDZO podoba :D:D
    Sonia i Skwarek to cudowne 2 pieski

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne szelki, ładne mają kolorki, takie wiosenne :D Najważniejsze, że jej dobrze leżą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą