Lidbster Blog Award!

Dziękujemy bardzo Agacie od Alexa i Lani od Sashy za nominację do Liebster Blog Award. Myślę, że o tym słyszeliście i znacie zasady - odpowiadamy na pytania, nominujemy 11 blogów i zadajemy autorom blogów 11 pytań.

Moje odpowiedzi na pytania od Agaty:
1. Ile masz łącznie obroży dla swojego psa? 
Obecnie dla Soni 4, a dla Skwarka 3, ale liczba się ciągle zmienia bo kupuję nowe a nieużywanych się pozbywam.
2. Ćwiczysz ze swoim psem jakieś sporty?
Tak. Z Sonią obedience, dogfrisbee i planuję agility, a ze Skwarkiem dogtrekking i bikejoring.
3. Jakie lubisz kwiaty?
Konwalie
4. Twój pomysł na spędzenie wolnego dnia?
Bardzo długi spacer lub wycieczka rowerowa w towarzystwie psiaków :).
5. Na jakim filmie ostatnio byłaś w kinie?
Przyznam iż nie pamiętam, ale bardzo rzadko chodzę do kina.
6. Byłaś kiedyś na psim obozie?
Niestety nie.
7. Ile krajów zwiedziłaś?'
2 - Polskę i Wlk. Brytanię
8. Masz lustrzankę?
Jeszcze nie, ale będę mieć już niedługo :).
9. Jaki masz model telefonu?
Samsung Chat 222
10. Jaką książkę polecasz?
"Marley i ja" Jochna Grogana
11. Ile zabawek ma twój pies?
Razem mają 14.

Moje odpowiedzi na pytania od Lani:
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Co chwilę się to zmienia, ale na chwilę obecną jest to The Luminers - Ho Hey
2. Jaka jest Twoja ulubiona rasa psa?
Kelpie
3. Jakie imię męskie Ci się podoba?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam...
4. Jaki jest Twój ulubiony blog?
Trudno wybrać, ale chyba http://wenabc.blox.pl
5. Co robisz w wolnej chwili?
Trenuję z psami, piszę bloga, czytam inne blogi, oglądam filmy, jesienią i zimą lubię czytać książki...
6. Kiedy założyłaś/łeś bloga i dlaczego?
Pierwszego założyłam 2 i pół roku temu na interii, a po roku przeniosłam się tutaj.
7. Jak traktujesz psa, gdy odmawia posłuszeństwa?
Zależy jaka to sytuacja, jeśli chodzi o uciekanie to ignoruję go i wołam co chwil, w niebezpiecznych miejscach, np. blisko szosy, idę w jego stronę, ale tak żeby tego nie widział i nie pomyślał że go gonię. Jeśli ciągnie na smyczy (Skwarkowi się to zdarza) to koryguję i przywołuję do nogi. Jeśli nie chce się skupić i wykonywać moich poleceń to ignoruję, dopóki będzie chciał pracować.
8. Masz rodzeństwo?
Nie
9. Ulubiona pora roku - dlaczego?
Wszystkie, każda za coś innego :)
10. Ulubiona słodycz?
Czekolada <3
11. Czy masz szacunek do rodziców?
Raczej tak

Oto blogi które nominuję:
1. Actve Sheltie
2. Blog głównie Neski
3. Cody
4. Crazy Westie
5. LUCY
6. Luna i Kendo!
7. Lilu!
8. ~jimmycanfly!
9. Za szarym kamieniem...
10. Po prostu Kati!
11. Osiem łap, dwie nogi i świat

...i moje pytania do autorów blogów: (przyznam, że trochę czasu mi zajęło wymyślanie ich)
1. Czym jeszcze oprócz psów się interesujesz?
2. Jaki masz model aparatu fotograficznego?
3. Czy brałaś kiedyś udział w jakichś zawodach z psem?
4. Jeśli trenujesz z psem sporty to robisz to sama czy w jakimś klubie/centrum szkolenia?
5. W jakim mieście/wsi mieszkasz?
6. Czy chciałabyś się wyprowadzić do jakiegoś innego miejsca (jeśli tak to gdzie)?
7. Jaki jest twój ulubiony kolor?
8. Czy lubisz robić psie zakupy?
9. Jaką karmę je twój pies?
10. Wolisz zakładać psu szelki czy obrożę?
11. Jaki jest twój ulubiony psi sport?

Komentarze

  1. U mnie również masz nominację, już kilka dni temu ona się pojawiła :
    http://pamietniksashy.blogspot.com/search?updated-max=2013-08-10T19:40:00%2B02:00&max-results=2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie zauważyłam jakoś. Zaraz edytuję post ;).

      Usuń
  2. Mam takie pytanie ile cm ma Sonia i ile waży jeśli mogę wiedzieć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzrostu w kłębie ma 40 cm. Jej dokładnej wagi nie znam, bo nie mam w domu sprawnej wagi, ale 2 lata temu jak byliśmy na sterylce to ważyła 10 kg. Teraz ma nadwagę z którą walczymy (i tak już sporo schudła) i myślę, że waży ok. 11 kg.

      Usuń
  3. Fajne te nominacje niestety mnie nikt nie nominuje :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wyróżnienie, ciekawe pytania, ale nie mam na to czasu :) tym bardziej, że ostatnio dostałam więcej takich nominacji. A poza tym przez najbliższe kilka tygodni mogę nie mieć dostępu do internetu, ponieważ będę mieszkać na działce z powodu remontu naszego mieszkania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zanim zmienisz adres bloga, poinformuj o tym innych, bo wątpię, żeby byli prorokami. Większość z nich pewnie właśnie się zastanawia, gdzie się podział twój blog, gdyż wpisując stary adres, wyświetla im się komunikat o tym, iż blog nie został odnaleziony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za wszystkie problemy.

      Usuń
    2. Mnie nie przepraszaj, ja się zorientowałam, ale podejrzewam, że jest teraz mnóstwo osób, które nie wie, gdzie można znaleźć twój blog. :D

      Usuń
    3. Jeśli się wchodzi przez obserwowane blogi na pulpicie bloggera, to powinno się normalnie otwierać.

      Usuń
    4. No właśnie mi się nie otworzyło, musiałam wejść na twój profil- chyba, że to jak zwykle u mnie coś nie tak. xd Wcale by mnie to nie zdziwiło- jak zwykle zawracam ludziom dupę, a potem okazuje się, że to tylko u mnie. :)

      Usuń
  6. Bardzo mi miło, że otrzymaliśmy wyróżnienie, dzięki! :) Kiedy będę miała pomysł na własne pytania, być może opublikuję notkę z odpowiedziami i nominacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam pojęcia o co chodzi :) Oświeci mnie ktoś ?:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą