Dreams come true


Jedno z moich marzeń już spełnione. Tym bardziej jestem usatysfakcjonowana, że zapłaciłam za nie ze swoich własnych, długo odkładanych pieniędzy. Teraz pora zatroszczyć się o zapas karmy dla psiaków i oszczędzać na porządną, pakowną torbę, teleobiektyw i nowy statyw (bo stary jest za mały i za delikatny dla lustrzanki), a zanim to wszystko kupię to ten stary laptop się rozleci i nie będzie gdzie obrabiać i publikować zdjęć :D.
Przypomniało mi się przy okazji, jak to jest uczyć się obsługi nowego sprzętu ;).
A oto moje pierwsze pstryki, robione na auto i obrabiane na szybko. Ale już rozgryzłam jak się poruszać po parametrach w manualnym i będę trenować na spacerach i w sobotę na schroniskowych psiskach.



Jak znajdę chwilę to popracuję nad nowym fotograficznym blogiem - http://jaworskaphoto.blogspot.com/

Komentarze

  1. Powodzenia! Cykaj foty ile wlezie, nie oszczędzaj się! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie :) Powodzenia z nowym sprzętem

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprzęt wygląda bardzo fajnie. Czekam na efekty ze spacerów :)
    Miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GratulaCJE :) Ja sprzęt to mam ale na fotografii się nie znam kompletnie..ale mam w planach to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z kwiatkami bardzo ładne : 3
    Ja muszę sobie kupić nowy obiektyw do mojego Nikosia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ładne te Twoje pierwsze zdjecia :) powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! widzę, że teraz to już będą Twoje zdjęcia nie do doścignięcia! Tylko nie wiem, dlaczego, ale wydaje mi się, że na tym 1 zdj są jakieś szumy. Może to wina bloggera, może dlatego że to początki, nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o pierwsze zdjęcie w poście, to było ono robione starym aparatem, a jeśli chodzi o to z kwiatkiem, to ja nie widzę, ale zdjęcia zrobiłam na szybko, zaraz po przywiezieniu aparatu do domu więc nie są rewelacyjne.

      Usuń
    2. tak, chodzi o kwiatka. przeciez nie lustro bom jak bys zriola zdj lustra lustrem? xD

      Usuń
    3. A skąd mam wiedzieć co miałaś na myśli? :D

      Usuń
  8. Jak ja lubię Canon'y! Zawsze go chciałam dostać. Pocykaj więcej fot i nam pokaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej będzie w kolejnych postach i na fotograficznym blogu. Biorę się zaraz za obróbkę zdjęć z dzisiejszego spaceru i popracuję nad wyglądem drugiego bloga.

      Usuń
  9. Super! Na ciesz sie nim dobrze i wstawiaj zdjęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Samych dobrych strzałów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Canon! My mamy 600d. Powodzenia w pstrykaniu zdjęć!
    Tym bardziej fajnie, że zapłaciłaś za niego ze swoich pieniędzy.

    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są ! ;DD Czekam na więcej ! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę takiego cudeńka . :) Niestety nie umiem oszczędzać i bardzo nad tym ubolewam . ;/
    Powodzenia ze zdjęciami , napewno bd świetne . :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w strzelaniu fot swoim modelom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że udało Ci się spełnić marzenie! Teraz do dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Supcio
    Może tak obserwacja za obserwacje?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem