Leśne spacerki

Ostatnimi czasy często chodzimy na grzyby. Ja za tym specjalnie nie przepadam, poza tym nie jestem za bardzo spostrzegawcza, ale to świetny pretekst to zrelaksowania się i pospacerowania po lesie.
Takie wyprawy są dla psiaków trochę inne niż codzienne spacerki, na których zazwyczaj większość czasu coś ćwiczymy, bawimy się, psiaki prawie cały czas są skupione na mnie. W lesie pozwalam im pobiegać po krzakach, powęszyć i zająć się psimi sprawami, poza tym jest to dla nich odmiana od chodzenia kilkoma stałymi trasami które dobrze znają.






PS. Eforia mnie rozpiera, Sonia wybiega do dysków i łapie coraz dalsze rzuty :).

Komentarze

  1. rok temu często spacerowaliśmy i ogółem chodziliśmy specjalnie na grzyby i udawało nam się to,a w tym roku.? nie znalazłam ani jednego grzyba.zdjęcia są śliczne,jakim aparatem cykasz.? :3 za jakiś tydzień będę mieć aparat i dlatego chciałam dopytać.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon EOS 1100D + w tym przypadku analogowe szkło Helios 44M-4 58mm

      Usuń
  2. My też planujemy się wybrać do lasu, zaczerpnąć leśnego powietrza i nieco odsunąć się od tych codziennych spacerów. Fotografujesz bajecznie, idzie Ci to naprawdę coraz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podoba to rozmycie tła, powiedz aparat masz tak ustawiony, czy rozmywasz tak w programie ? :)
    U nas też, tak jest, spacerki do lasu, nad jezioro itd. to zupełne odskoczenie od rzeczywistości ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozmywam tła w programie, to akurat zasługa obiektywu, ale kitem też można spoko zdjęcie zrobić i ładnie rozmyć tło przy portrecikach czy makro (te zdjecia były robione kitowym obiektywem - http://jaworskaphoto.blogspot.com/2013/09/lesne-makro-i-nie-tylko.html).

      Usuń
  4. Moja pierwsza uwaga gdy zobaczyłam post: ROBISZ CUDNE ZDJĘCIA!
    W jakim programie przerabiasz? Ja niestety ostatnio nie mam za bardzo czasu by wyjść z psem do lasu. A co do grzybobrania, to ja prędzej rozdeptam grzyby niż jakiegoś znajdę ;)
    Pozdrawiam Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudowne zdjęcie na tym pieńku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie ładne zdjęcia robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! :D I czasem rzeczywiście warto oderwać się od zwykłych spacerów i pochodzić po lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas w lasach są teraz porozrzucane jakieś płytki ze szczepionkami na wściekliznę dla lisów i raczej z psami nie można przychodzić, chyba, że na smyczy, ale wtedy większego sensu taki spacer nie ma, bo w końcu do lasu przychodzi się po to, żeby psiak polatał luzem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,że spacerujecie w lesie :) Robisz śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, takie leśne wędrówki są wspaniałą zabawą dla naszych czterołapnych przyjaciół :)
    Zdjęcia cudowne,
    Oby Soni i Tobie szło coraz lepiej z dyskami ^o^

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Las jest świetnym miejscem na spacery :) Fajnie, że macie blisko takie ciekawe okolice.
    A zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Eee... ja ma las tylko jeśli pojadę na działkę :/ Jaką przysłonę ma twój aparat? bo świetnie rozmazane tło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tutaj używałam obiektyw od analogowej lustrzanki, podłączanego przez przejściówkę i mam przysłonę 00 :D.

      Usuń
  13. Robisz prześliczne fotki *__*. My też często wybieramy sie do lasu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą