Różności


Zarówno nasze życie jak i blog powoli wracają do dawnej, radosnej formy. Chyba już się pogodziłam z tą sytuacją. Nadal czasem mi smutno, ale żyjemy sobie normalnie dalej.

Ostatnio chodzimy na dłuższe spacery, cieszymy się jesienią i ładną pogodą. Frisbee idzie nam coraz lepiej. Po dzisiejszym treningu mamy zaliczone pierwsze dłuższe (około 4m), złapane rzuty i pierwsze leg vaulty z dyskiem wyrzucanym a nie podawanym z ręki. Wreszcie udało mi się dobrze zgrać moment wyrzutu dysku i wbić psince do głowy, że lecący dysk się goni a nie wyskakuje od razu po obiegnięciu mnie. Niedługo zamierzam nagrać jakiś filmik z naszym frisbee.

Na blogu pojawiła się nowa zakładka: "Testy i opinie". Pomyślałam, że skoro sama kupuję bardzo dużo psich akcesoriów to będę pisała ich recenzje. Ja zanim coś kupię lubię wcześniej przeczytać jakieś opinie o tym produkcie, dlatego będę dzielić się moimi opiniami na blogu. Może trafi tu ktoś komu moje recenzje się przydadzą :). Czekam właśnie na przesyłkę z Fun4Dog z dwoma dyskami, Kongiem i piszczącą piłeczką z Konga, więc jak już trochę tych rzeczy poużywamy to naskrobię tutaj coś o nich :).


Zazwyczaj jakiś czas po stracie psa nachodzą nas myśli o kolejnym czworonogu. Mnie też to nie ominęło. Po rodzinnych naradach postanowiliśmy wspólnie z rodzicami, że weźmiemy kolejnego psa. Zdałam sobie sprawę, że nie ma sensu się pogrążać w żałobie kiedy tyle jest bezdomnych psiaków, potrzebujących pomocy. Za kilka miesięcy (jeszcze nie wiem kiedy dokładnie, może jeszcze zimą, a może dopiero wiosną) adoptujemy jakiegoś czworonoga ze schroniska które odwiedzam w celu fotografowania bezdomniaków. Warunkiem jest to, że ogrodzenie wokół naszego domu musi być skończone, bo nie chcę trzymać nowego psa cały czas na smyczy i chcę móc go bezpiecznie spuścić z niej na podwórku. Chcę tym razem psa dużego, dorosłego najlepiej mało szczekliwego ale energicznego, który będzie lubił długie spacery i koniecznie będzie musiał tolerować inne psy. Zobaczymy jak to się ułoży, na razie muszę oszczędzać pieniądze (pomijając te ostatnie zakupy), bo będę musiała za coś tego psa zaszczepić, wykastrować i kupić mu wszystkie potrzebne akcesoria. Na razie nie chcę za dużo planować, bo nie wiadomo jak się to wszystko ułoży.

A tymczasem zapraszam do zapoznania się z kilkoma cudownymi podopiecznymi schroniska w Nowodworze: http://jaworskaphoto.blogspot.com/2013/10/schroniskowo-cz-3.html

Komentarze

  1. Następnym razem - zanim zrobisz zdjęcie, wytrzyj okolice oczy Soni. Bo jak są jakieś nieczystości przy oczach, psiak wygląda na smutnego lub wręcz płaczącego :) Ej, a może weźmiesz jakiegoś mixa haszczaka? Jeśli nadal kręcą cię zaprzęgi, to będzie świetne rozwiązanie! Przestawiłaś się na agility? Nic nie szkodzi, w końcu husky Zuzi S. - Atom, trenuje, i mają zamiar wystartować w treningowych na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam to dopiero przy oglądaniu zdjęć na komputerze. Muszę tego pilnować bo psica ma taki kolor sierści, że wszelkie takie rzeczy przy oczach są widoczne.
      Zaprzęgi nadal mnie kręcą. Z kolejnym psem nie planuję raczej uprawiać sportów typu agi czy fri, postanowiłam, że to chcę robić z Sonią. Z kolejnym psem tak jak wcześniej ze Skwarkiem będę biegała, uprawiała bikejoring i uczyła się sztuczek lub elementów obi. Zastanawiam się nad psiakiem w typie huskiego, w schronisku jest ich mnóstwo (wszystko przez tą modę na husky która panowała jeszcze niedawno :( ), boks ze szpicami zawsze mnie przyciąga kiedy tam przyjeżdżam. Boję się tylko trochę o tendencję huskych do uciekania.

      Usuń
  2. Gratuluję postępów z frisbiczami :) Życzymy jeszcze wielu kolejnych.
    Mam nadzieje,że uda wam się spełnić plany. I tak w ogóle to fajny pomysł z tymi testami i opiniami. Czekam na pierwsze wpisy. Może zamieścisz opinię na temat tej klatki z zooplus?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na filmiki z waszych postępów we frisbee :) Adopcja czworonoga piękna rzecz : )
    Cudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) Nie potrafię się już doczekać filmiku :) Wspaniale,że chcesz adoptować pieska z schroniska :) Pozdrawiamy:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy postępów i czekamy na filmik :)
    Dobrze, że chcesz zaadoptować psiaka ze schronu, uratujesz takiemu życie i dasz mu wiele powodów do radości :)

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymamy kciuki za adopcję ;) Z twojego opisu to chyba coś w stylu labradora by ci przypasowało, jakiś mieszaniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. utrata przyjaciela to coś strasznego jednakże takie jest życie,każdy kiedyś odejdzie.my na obecną chwilę żyjemy jak żyjemy,ale następny pies najprawdopodobniej będzie ze schroniska,tyle psów potrzebuje domu i kochającą rodzinę.zgadzam się co do komentarza powyżej,posiadam Labradora i czytając nieco to co napisałaś pasuje to do Labradora,a w szczególności do mojego biszkopta.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale że pomożecie innemu psiakowi :))
    Czekamy na filmik z frisbee :) I recenzje piłki z konga bo też o niej myślimy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie gratulujemy frisbowych postępów ,życzymy kolejnych i czekamy z niecierpliwością na filmik . Wspaniale ,że chcesz zaadoptować pieska . Zawsze na początku ,po stracie jest bardzo ciężko , później ,tak jak piszesz pojawia się chęć przygarnięcia następnego . Trzymamy kciuki za adopcję !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, gratulujemy postępów i czekamy na filmik :D Oraz powodzenia w wyborze psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi po stracie Idy, schroniskowego kundelka, który był u nas odkąd ja miałam 3 lata, pomogła Luna. Nie mogłam się cały dzień zamartwiać, bo trzeba było zająć się psem, a z każdą najsmutniejszą sytuacją trzeba się pogodzić...
    Z niecierpliwością czekam na filmik frisbowy!
    Chętnie skorzystam też z Twoich opinii na temat różnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fotki! Sonia jest.cudna! Taki czarny łobuz!;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Utrata najlePSIEgo przyjaciela, to koszmar. Strasznie Ci współczuję. Jak widać wszystko się układa, a drugi psiak na pewno będzie godnym zastępcą Skwarka i poprawi Ci humor. No i uratujesz psiaka ze schroniska. :D
    Gratuluję sukcesów z Sonią, niedługo będziecie wymiatać. :3
    Haha, zbieg okoliczności. Ja dziś rano też zamówiłam na Fun4dog KONGa bałwanka i piszczącą piłeczkę też z KONGa. :)
    Powodzenia, mocno trzymam kciuki za adopcję.
    Pozdrowienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje postępów!
    Czekamy z niecierpliwością na filmik i recenzje produktów. Może i my się na coś skusimy po waszych testach :P
    To cudowne, że pragniesz dać nowy dom któremuś ze schroniskowych psiaków :D Psy z adopcji najbardziej kochają swojego pana. Widzę to po Benym :D

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  15. Świtne zdjęcia. :) Gratulacje postępów, czekamy na filmik:) Fajnie, że chcesz zaadoptować jakiegoś biedaka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. heja! :d i ja tutaj tez trafilam hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia :) Fajnie, że tak wam się zaczęło dobrze współpracować i robicie postępy. Dobrze tez, że nie uległaś jakiejś depresji po stracie, ja nie wiem jak bym to przeżyła, ale ciesze się, że ci się udało i, że planujesz przygarnąć jakiegoś bezdomniaka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie się czyta o ludziach, którzy tak świadomie i przemyślanie decydują się na adopcję psiaka ze schroniska :) Również mam suczkę przygarnięta ze schronu i jest to najcudowniejszy pies na świecie!
    Mocno trzymam kciuki za znalezienie w odpowiednim czasie tego swojego kolejnego wyjątkowego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojoj, cieszę się, że postanowiłaś adoptować psiaka ze schroniska :). Tyle jest ich teraz porzucanych przez ludzi :(. Nie mogę się doczekać, kiedy poznam nowego przybysza :D, i znowu w szóstkę wyruszymy na spacer :). Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą