Przesyłka!


Uwielbiam dostawać takie paczki :D.
Lecimy zaraz na spacer z dyskami i piłeczką, a wieczorem psica przetestuje Konga. Jak wszystko  zostanie poużywane dostatecznie długo i intensywnie to będę dodawać recenzje :).

A teraz muszę odkładać pieniądze, bo policzyłam sobie ile będę musiała wydać na mojego przyszłego psa (szczepienia, akcesoria: obroża, smycz, adresówka, miski itp., być może też kastracja/sterylizacja, chyba że będzie miał/a ten zabieg zrobiony już w schronisku) to trochę to wszystko będzie kosztować.

Komentarze

  1. Świetnie! Czekamy na nowe psisko.:) Piękne zabawki!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zakupy :)
    Czy ja dobrze widze? Nowy psiak? :DDDD
    ( tak, nie czytałam wcześniejszych postów, bo coś bardzo długo mnie nie było)
    I nie moge się doczekać recenzji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że nie ma co pogrążać się w smutku, po stracie Skwara, bo i tak to nic nie zmieni, a w schroniskach jest tyle bezdomnych psów potrzebujących właściciela. Podjęliśmy z rodzicami decyzję, że za kilka miesięcy (zależy od tego kiedy ogrodzenie na podwórku będzie skończone, może jeszcze w tym roku, a może dopiero wiosną) adoptujemy jakiegoś czworonoga. Być może będzie to psiak w typie husky, ale ciągle myślę o tym czy poradzę sobie z psem o takim charakterze. Zobaczymy jak to się wszystko ułoży :).

      Usuń
  3. No to czekam na recenzje i relacje z frisbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy :D JA również zamawiam konga tylko w wersji senior xD
    Cieszę się, że adoptujesz psiaczka, będzie miał u Cb się dobrze =D

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam dostawać takie przesyłki :)
    Też obecnie zbieram pieniądze tyle że na lustrzankę! Mam nadzieję że do roku uda mi się uzbierać pokaźną sumkę, a rodzina mi dołoży. Powodzenia w zbieraniu pieniędzy!
    Czekamy na relacje i recenzje akcesorii ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa! Raj! Istny raj ;3
    Czekamy na frisbową notke :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo doceniam to, że zamierzasz wziąć psiaka ze schroniska, a nie np. bordera, pomimo tego że wkręcona jesteś w sporty :) Oczywiście nie mam nic do osób z borderami, sama uwielbiam te psy, ale cieszy mnie bardzo Twój wybór. Rany, ja też kocham takie paczki! Do nas niedługo przyjdzie zestaw obroża+smycz. My czekamy najbardziej na relację z frisbowania i recenzję konga, do którego zakupu się coraz poważniej przymierzamy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie myślę o borderze. Jeśli kiedyś zdecyduję się na rasowego szczeniaka to będzie to prawdopodobnie kelpie lub acd i nie stanie się to zbyt szybko, może dopiero kiedy będę dorosła. Na razie nie czuję się gotowa na wychowanie szczeniaka, tym bardziej rasy "sportowej", a poza tym lubię pracować z psem dorosłym i obserwować jak naprawiają się jego problemy wychowawcze, i zmienia jego zachowanie. Jest tyle potrzebujących człowieka, bezdomnych psów więc jako, że mam "wole miejsce" w domu to chcę jakiemuś pomóc.

      Usuń
  8. Super! Od dawna chciałam kupić superaero. ;)
    O ile się nie mylę, mieszkasz niedaleko mnie, a w moim schronisku jest kilka fajnie zapowiadających się sportowo psów. Mogłabym się z niektórymi poszarpać, poaportować, sprawdzić reakcje na przewodnika ;) Popieram i to bardzo branie psiaków ze schronisk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespecjalnie blisko Ciebie mieszkam, bo ja jestem z lubelskiego. Wiem już skąd adoptuje psa - małe, mało znane schronisko w Nowodworze niedaleko Lublina. Odwiedzam je co tydzień - dwa tygodnie żeby robić zdjęcia i ogłaszać psiaki więc cały czas obserwuję pojawiające się nowe psiny.

      Usuń
    2. Jeju, a mi się uroiło, że w Gdańsku mieszkasz. Wybacz :)

      Usuń
  9. !!!! :D Boskie rzeczy, my z frisbee przygodę zakończyłyśmy tak więc ten... :P Czekamy an recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy ;). Też nie długo będę "robić" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do nas też dzisiaj przyszła paczucha , uwielbiam gdy coś dostaje ,a szczególnie pocztą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oh, SuperAero!! No to macie sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukałam miękkiego dysku który przy tym będzie miała dobre właściwości lotnie i nie będzie się szybko niszczył, i chyba znalazłam odpowiedni :).

      Usuń
  13. Też miałam zamiar zakupić tą piszczącą piłeczke z Konga, czekam na recenzje :D
    A co do nowego psiaka, też uważam, że to bardo dobry pomysł, że weźmiesz go ze schroniska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam już na dogo, że jesteś zadowolona z dysków, czekam na filmik :).

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam tez na recenzje ja mam hero, sprawuja sie swietnie czekam narecenzje bo musze dokupic cos :)

    co do psa, super! adocja to najlepsza rzecz jaka mozna zrobic..
    cudowne przyszłoswie ktore zawsze powtarzam na zajeciach edukacyjnych dla dzieci
    "adoptujac jednego psa nie zmienisz swiata ale swiat zmieni sie dla tego psa" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakupy, jestem bardzo ciekawa recenzji :) Również uwielbiam dostawać paczki, największa satysfakcja jest jednak podczas testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam dostawać takie paczki :3
    Ja prawdopodobnie niedługo będę zamawiać jakąś karmę (pewnie TOTW), smycz, i tak myślę nad KONGiem bałwankiem. Jaki kupiłaś rozmiar Soni? M? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to M. Myślę, że dla twojego Fuksa będzie on dobry. S na pewno byłby za mały, a L zbyt łatwy do opróżnienia, bo miałby za duży otwór ;).

      Usuń
  18. Ach sama tak mam... paczki dla psa które zamawiam sprawiają mi większą radość niż jak sama sobie coś kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Recenzja mile widziana! <3
    Nowy członek załogi?! Wspaniałe nowiny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uhuhu super! :D Z niecierpliwością czekam na recenzję :). Życzę powodzenia w zbieraniu pieniążków na utrzymanie psiaka ;). Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię takie ,,zoologiczne" przesyłki. ;)
    Ostatnio przyszedł zapas smaków i papu dla chomika.
    Napisz coś o Kong'u, jak już porządnie przetestujecie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem