Modna Koza

Dziś dotarła nasza nagroda z konkursu u Modnej Kozy. Konkurs miał tytuł: "Mój pies/kot Świętym Mikołajem", moje zdjęcie z Sonią w mikołajowej czapce i z prezencikiem (to) zajęło II miejsce :). Wygrałyśmy darmową obrożę tej firmy.
Ogólnie to moje świąteczne zdjęcia zdobyły nagrody w wielu konkursach. Między innymi czekamy jeszcze na filcusia od WoolWorld z konkursu na fanpage Zoe i karmę za nagrodę główną w konkursie u Husse. Bardzo się cieszę, a jednocześnie jestem zaskoczona :).


Wybrałam bawełnianą obrożę, półzacisk martingale. Na wzorek w sówki czaiłam się już od dawna, ale jakoś nigdy nie miałam okazji żeby zamówić taką obróżkę.

W porównaniu do bawełnianej obroży z Furkidz'a którą miałyśmy kiedyś, ta od Modnej Kozy jest bardziej sztywna, jednak nie w takim stopniu żeby to mi przeszkadzało. Jak wiadomo powszechnie obroże z obszyciem bawełnianym mogą się łatwo niszczyć kiedy są intensywnie używane i często prane, poza tym jasny wzorek który wybrałam, może szybko się brudzić. Dlatego nowy nabytek Sonia będzie nosiła na suche spacerki czy wyjazdy do miasta, na wodne i błotne szaleństwa mamy inne, wytrzymalsze i łatwiejsze w czyszczeniu obroże. Niektórzy nie lubią obroży czy szelek z bawełny za tą nietrwałość, ale jeśli wiemy o tym i używamy takich akcesoriów jako "wyjściowego ubranka", to nie jest to minusem, ja uwielbiam obroże obszywane taką tkaniną :).

Pierwszy raz mamy obrożę z półzaciskiem martingale. Wybrałam taką, właśnie dlatego, żeby go przetestować. O ile tradycyjny półzacisk czasem się zacina i odpowiednio pracuje tylko wtedy gdy pies idzie po odpowiedniej stronie, to ten zaciska i luzuje się bardzo płynnie. Działa na tej samej zasadzie co półzacisk łańcuszkowy. Podobno tego rodzaju zaciskowe obroże sprawdzają się świetnie u psów takich jak charty, których głowa jest węższa od szyi i tradycyjne obroże często schodzą im przez głowę.

Modna Koza to firma "hand made". Akcesoria są wykonywane na specjalne zamówienie, sami wybieramy wzór, wymiary itd. Firma ta produkuje obroże, szelki, smycze i inne gadżety (breloczki, saszetki). Według mnie, firma jest bardzo porządna, nasza obróżka jest dokładnie i estetycznie wykonana. Metalowe okucia nie są ciężkie i masywne, a dla mnie to plus, bo nie lubię grubych i ciężkich kółek. Z firmą jest dobry kontakt, na maile szybko dostawałam odpowiedzi. Na przesyłkę my czekałyśmy akurat dłużej z powodu świąt, konkurs zakończył się przed świętami, a firma miała urlop, więc przesyłka doszła dopiero wczoraj.


Podsumowując, Modną Kozę polecam, bawełniane obroże również, ale nie do intensywnego i częstego używania, ponieważ mogą się niszczyć, a półzacisk martingale według mnie jest lepszy od tradycyjnego.

Komentarze

  1. Mamy taką niebieską sówkową z furkidza ^^ Sówki wymiatają i tylko szlachta takie nosi 8) ahahha

    Pozdrawiamy,
    Karolina&Dino ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna obroża, pasuje Soni :3
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wam się poszczęściło! Obroża śliczna, masz dobry gust, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :D.
    To są sówki na żółtym czy niebieskim tle? Na obu zdjęciach wyglądają inaczej i nie widzę. My mamy różowe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wyszły inaczej ;), jedno zdjęcie zrobiłam na dworze, a drugie w domu, przy świetle żarówek. Sówki są na żółtym tle.

      Usuń
  5. Gratujulę takich sukcesów, ale robisz śliczne zdjęcia, to było tylko kwestią czasu kiedy zdobędziecie coś w konkursie :D
    Śliczna jest ta obróżka *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta obróżka :3. Macie szczęście, ale nic dziwnego, bo zdjęcie naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczna <3 i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje jeszcze raz :D Piękna obróżka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obróżka rzeczywiście śliczna, Sonia uroczo w niej wygląda c: Gratulujemy tylu wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obróżka jest śliczna :)
    Właśnie tak zauważyłam, że udało Wam się w kilku konkursach wygrać :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) prześliczna obróżka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje! piękna obróżka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratki :D Boskie zdjęcie i obroża ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna! <3 Ja zamierzam właśnie niedługo coś z Modnej Kozy zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna! :D Świetnie pasuje Sonii :) My mieliśmy sówki na niebieskim tle, ale Furkidz'a :>

    | http://mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
  16. Będziesz może na zawodach agi w Lublinie 22 lutego? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się o nich dowiedziałam ;). Postaram się, ale na razie nie wiem.

      Usuń
  17. Uwielbiam wszystkie sówkowe wzory, a jeszcze nie mam takiej w psiej garderobie ;) Śliczna ta obróżka, ja wolę zacisk martingale od zwykłego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna! Pasuje w 100% Soni =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna obroza i Sonia ślicznie w niej wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą