Filcuś

Dostałyśmy naszą nagrodę z konkursie u Zoe. Jest nią filcuś - czyli miniaturowy klon Soni wykonany przez Wool World. Jest zrobiony na podstawie zdjęć, bardzo mi się spodobał, jest na prawdę podobny do oryginału :). Tak samo jak Sonia ma dłuższą sierść na klatce piersiowej, puszysty ogon, cienkie łapki, grubszy tułów, i małą głowę w stosunku do reszty ciała (cecha budowy mojej psiny :D). Na prawdę jestem pod wrażeniem.





Filcuś może być przeznaczony na breloczek do kluczy, telefonu, można go przyczepić do suwaka od torebki itp. Jednak mi trochę go szkoda, bo boję się go zniszczyć lub ubrudzić. Zanim go dostałam, zamierzałam przyczepić go do torby od aparatu, ale zrezygnowałam z tego. Torbę często zabieram na spacery, do schroniska, kładę na ziemi. Na razie filcuś postoi sobie na moim biurku :).

Jutro wielki dzień! Jadę do schroniska w innym celu niż fotografowanie bezdomniaków. Nasza rodzinka się powiększy :). 

Komentarze

  1. Śliczny ten filcuś :D Ojejku, serio? :D Super! :D Czekamy na relacje! :)
    Pozdrawiamy!
    Nina&Figa

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, sama myślę o zamówieniem takowego, chociaż odworowanie Geniusza będzie trudna. Już nie mogę się doczekać Twojego nowego psiaka haha, czeekam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się doczekać :D. I nadal nie wiem który to będzie pies, decyzję podejmę dopiero przed samą adopcją.

      Usuń
  3. Piękny! Miałam zamówić, ale się wstrzymam, bo będzie kong.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda!
    No i czekam z ciekawością na temat postu o nowym domowniku! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie podobna do Soni :)
    Czekamy na wieści z niecierpliwością .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się Twoim szczęściem :D Trzymam kciuki, obyś dokonała wyboru którego nigdy nie pożałujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny filcuś ;) Nie mogę się doczekać kolejnego posta! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest na prawdę cudny :)
    Gratuluję powiększeni rodzinki, mam nadzieję, że gdy tylko wrócisz ze schroniska dodasz nowy post :D
    Pozdrawiam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wrócę z nowym pupilem to na pewno napiszę o tym na blogu :).

      Usuń
  9. Piękne są takie filcusie. Każdy wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. A Sonia jako filcuś przepięknie się prezentuje :-). Jestem bardzo, bardzo ciekawa decyzji jaka jutro zapadnie. Moja decyzja dotycząca nowego domownika zapadła kilka miesięcy temu i już niedługo spełni się jedno z moich marzeń do "odhaczenia". Bo ja swoje marzenia odhaczam, realizując po kolei wszystkie z listy ;-). Z utęsknieniem czekam na tą wyjątkową chwilę. Tobie zazdroszczę, że już jesteś tak blisko. Mnie od spełnienia dzieli jeszcze miesiąc, ale czekam wytrwale. Trzymam więc kciuki, żeby Twoja jutrzejsza decyzja była jedną z najlepszych jakie podjęłaś :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że też czekasz na nowego czterołapa :). Cierpliwości życzę i powodzenia we wspólnym życiu z nowym psem.

      Usuń
    2. Nie pies to będzie, a mruczący futrzak ;-).

      Usuń
    3. W takim razie szczęśliwego życia z nowym kociakiem :)

      Usuń
  10. Z niecierpliwością czekamy na nowego kudłacza pod waszym dachem ;)
    Super są te filcusie, ale z moimi niszczycielami długo by nie przetrwał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Filcuś fantastyczny, wspaniały i tak bardzo podobny do Soni :D! Gratulujemy wygranej. Nie mogę sie doczekać, kiedy napiszesz dłuższą notkę na temat nowego towarzysza. Czeka cię jutro wyjątkowy dzień :). Obyś znalazła swojego nowego domownika na długie, długie lata :D. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudny filcuś :D
    Naprawdę? :D Będzie nowy domownik? :D Jupiii! Czekamna fotki fotki ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie bardzo podobny! :D Ale nie o tym pisać. Nowy psiak? Wielkie gratulacje!! :D Czekamy na focie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeej, nie mogę się doczekać Twojego nowego psiaka :D
    Mam nadzieję, że zasypiesz nas jego zdjęciami :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Filcuś piękny :D Jej, nowy psiak! Gratuluję i z niecierpliwością czekam na więcej informacji! :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten filcuś! Czekamy na przedstawienie nowego członka rodziny

    OdpowiedzUsuń
  17. Filcuś jest świetny. :) Czekam na post odnośnie nowego domownika! :D Jestem bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w wyborze psiaka! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Z niecierpliwością wyczekujemy nowego członka rodziny! Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny filcuś! Świetnie odwzorowany :) Powodzenia w wyborze psiaka!

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki czadowy. </3 śliczny jest ten flicuś.
    ehh... w takim razie czekamy na nowego domownika,dobrze postąpiłaś. :) adoptując psa ze schroniska nie zmienisz całego świata,ale zmienisz cały świat tego psa.liczę na notatkę i że wszystko,wszystko nam opiszesz z nowym piesłem.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Filcuś jest świetny!
    Ale jak to..nowy domownik? Nie mogę się doczekać więcej informacji!! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mały klon Soni jest świetny!
    No i oczywiście czekamy na post z wzmianką o nowym psiaku!

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  24. kapitalna mini sonia :D i powodzenia w wyborze psiaka !

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten filcuś! I faktycznie, bardzo przypomina Sonię

    OdpowiedzUsuń
  26. niesamowity klon Soni :D super ^^
    http://tosiaamazingdog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem