Uaktualniona kolekcja

Po raz kolejny postanowiłam zrobić zdjęcie wszystkich naszych akcesoriów. Możecie sobie porównać jak się zmieniła nasza kolekcja od kwietnia ubiegłego roku - klik.
Niedługo sfotografuję jeszcze wszystkie nasze zabawki, czekam tylko aż kupię Kermitowi Konga.


Od lewej...
- szelki norweskie ActivDog (są trochę brudne)
- Hunter turkusowa
- SuperDog żaby
- Rogz miękki pomarańczowy
- Rogz z odblaskową nitką żółty neonowy
- Modna Koza sowy
- Furkidz paseczki
- Hilton zielony
- Hurtta czarno czerwona
- RoyalStyle niebieska
- czerwona w pieski (nie pamiętam firmy)
- ActivDog obedience
- ActivDog kwiatki
- smycz DogStyle w pacywki
- smycz Hilton (dostaliśmy ze schroniska przy adopcji Kermita)
- smycz RoyalStyle
- smycz linka samoróbka ;)

Chyba nie jest jeszcze ze mną tak tragicznie patrząc na kolekcję innych :D. Na zdjęciu nie ma jeszcze jednej porwanej czerwonej smyczy (komplet od czerwonej obroży w pieski), linki treningowej i czarnej skórzanej obroży Kermiego, ale jej praktycznie nie używamy.
Pomarańczowy Rogz i turkusowy Hunter są jeszcze po Skwarku.

Jak na razie nie ma u nas równouprawnienia, bo Kermit ma tylko 4 obroże (pierwsze na zdjęciu + skórzana), 2 smycze (w tym jedna porwana) i linkę treningową, a cała reszta jest Soni, ale niedługo planuję powiększenie kolekcji :). Kery dostanie szelki ZeroDC Faster i linkę amortyzowaną, bo zaczniemy sobie biegać i jeździć na rowerze. Chcę jeszcze kiedyś kupić obroże Lupine, ale na razie nie mam kasy.

Jak nasza nowa obroża z SuperDoga przejdzie większe testy to napiszę o niej coś więcej na blogu ;)

Komentarze

  1. To chyba ja tylu nie mam. Ale w sumie mam tylko jednego psa :P
    Śliczne obróżki ta jedna smycz mnie zainteresowała :)
    Fajnie, że robisz co jakiś czas takie podsumowania, co masz itd. Czekam na te zabawki! :)
    Ps.: My też się za to bierzemy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła kolekcja :D. Nasza niedługo się wreszcie powiększy, bo to aż wstyd mieć tylko 3 obróżki :D.
    Życzę powodzenia w bieganiu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale duży komplet :D mój psiak ma tylko dwie obróżki co praktycznie tylko w jednej chodzi :3

    www.aussie-dog-world.blogspot.com

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Też bym chciała tyle obróżek. :D Czekamy z niecierpliwością na opinię o SuperDogu, bo sami przymierzamy się do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużoo tego :D Obróżki jak i szeleczki cudne :P

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, a moja mama mówi, że Fuks ma dużo xD A ma tylko 2 obroże, dwie pary szelek i cztery smycze, z czego dwie używane. :D
    Też bym chciała móc zamawiać tyle obróżek i szelek, eh... :D

    Pozdrawiamy i zapraszamy bo niedługo u nas konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi rodzice to tolerują (czasem tylko coś mówią, że trochę tego za dużo) pod warunkiem, że płacę za wszystko ze swoich pieniędzy. Nigdy nie daliby się namówić, żeby dać mi kasę na jakąś nową obrożę.

      Usuń
    2. Ja też płacę ze swoich, ale jak powiem, że nic nie muszą płacić, to mówią (szczególnie mama), że tak właściwie to nie są moje pieniądze, bo dostaje je od kogoś.. Ah, Ci rodzice... :D

      Usuń
  7. Wow, ja mam smycz, szelki i obrożę XD
    Piękne zapasy, teraz też zbieram na takie :)

    Pozdrawiam,
    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A moi rodzice mówią,że moje psy mają dużo rzeczy. :))
    My też niedługo planujemy powiększyć nasze kolekcję o nowe obroże,szelki i smycze. :D
    Pozdrowienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, my mamy tylko 4 obroże, dwie smycze i w tym miesiącu zamawiam szelki.. :P
    Niezła kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest z Tobą źle? No nie wiem.. :D Sporo tego :)
    Nam wystarczą trzy obroże, z których właściwie jedna jest używana :P

    OdpowiedzUsuń
  11. YYYY...
    Ja mam jedną parę szelek, jedną obróżę której nie używamy i dwie smycze - jedną automatyczna flexi i drugą normalną, materiałową
    Wspomniałaś coś o swojej normalności, hm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha :D to wszystko przez wątek obrożowy na dogomanii. Radzę nie zaglądać jeśli nie chcesz się uzależnić od kupowania rzeczy psa psów.

      Usuń
    2. http://www.dogomania.pl/forum/threads/148725-Obro%C5%BCe-szelki-smycze-vol-2

      Usuń
  12. Ooo ale tego jest :D
    To na mnie rodzice krzyczą jak kupuje swoim psom jedna obroże raz na rok haha :D
    No ale też zaczęłam sie zastanawiać nad kupnem nowej obroży. Bo ostatnio kupiłam jednemu papisowi to i drugiemu by się przydała musi być jakieś równouprawnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju ale mega kolekcja. *o*

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  14. Duża kolekcja brawo !! :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Rany, kurcze to ja coś słabo ze mną :P My mamy tylko 3 obroze, szelki i parę smyczxD
    http://tosiaamazingdog.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą