Alleluja!

Zdjęcia mało wielkanocne, ale wiosenne :D
Trochę późno, ale życzymy wszystkim tu obecnym wesołych Świąt i jak najlepszego, aktywnego wykorzystania tych kilku wolnych dni z waszymi rodzinami i oczywiście czworonogami! :)

Osoby z mojego rocznika i rok młodsze mają wyjątkowo dużo wolnego tej Wielkanocy (egzaminy gimnazjalne), a tym rok starszym, co muszą się męczyć z egzaminami, współczuję.


My czasu nie marnujemy :). Wczoraj i przedwczoraj canicross z Kermitem (z Sonią oczywiście też, ale ona biega koło nas luzem) po jakieś 3-4 km, ale z przerwami bo moja kondycja leży i kwiczy. Wczoraj wieczorem frisbee - Kermit świetnie aportuje dyski, pomogły ćwiczenia na wymianę zabawek. Kery woli tą zabawkę którą trzymam ja i od razu puszcza tą którą memła sam :). Dodatkowo ma świetną technikę skoku, sam z siebie wyskakuje do wszystkich zabawek które rzucę i ślicznie składa się w locie, lądując na cztery łapy, nawet ja rzucam wyjątkowo brzydko, wtedy zabawki nie złapie ale i tak ślicznie skoczy. Sonia łapie coraz dłuższe backhandy, nadal jest to kilka metrów, ale jestem bardzo dumna i ślicznie robi vaulty. Ja dalej muszę pracować nad rzucaniem psu, bo jak rzucam sama to nie jest tak źle (nie licząc rzutów dystansowych :P), a jak rzucam psu to koszmar, w ogóle nie myślę i często nie daję psu żadnej szansy na złapanie dysku. Dodatkowo cały czas wałkujemy elementy obi - z Sonią pozycje z marszu, na razie waruj które już jest super i zaczynamy stój. Z Kermitem dostawianie, ślicznie mu wychodzi na podstawce, ale mamy problemy z wyeliminowaniem jej. Psiak świetnie się uczy, szybko zaczyna rozumieć o co chodzi, nie popełnia kilka razy tych samych błędów, tylko szybko wyciąga wnioski :). Wyciągnęłam kilka dni temu nasze kilka przeszkód do agility, Sonia nie widziała ich od września. O dziwo wszystko pamięta, świetnie robi slalom i bardzo się cieszy, że może sobie poskakać. Zastanawiam się, może by tak kiedyś spróbować agi na prawdziwym torze, może z tego coś też będzie, bo Sonia widać że to uwielbia. Na dzisiaj w planach mega długi spacer, na który wyciągniemy moją mamę i będziemy bawić się z Kermitem w tropienie piszczącej piłki.

Jeszcze raz WESOŁEGO ALLELUJA od całej naszej trójki!

Komentarze

  1. Jeju, uwieeelbiam twoje zdjęcia! :) Dziękujemy i wam również życzymy tego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia- śliczne! Może i Tobie mało się kojarzy z Wielkanocą- ale mi bardzo! :D
    Nawet sam nie wiem czemu, ten nastrój, te kolory.. Ah to wszystko mówi za siebie :)
    Do szkoły wracam 28 kwietnia także mam dużo casu dla Fado, święta się skończą i będziemy powracać do bieganka, trzeba sylwetkę poprawić. Dodatkowo będziemy zaczynać nowe elementy rally-o. Zobaczymy co nam z tego wyjdzie :)
    Wiktoria&Fado

    PS Mokrego Dyngusa! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam wolne do 28, a potem jeszcze będzie długa majówka więc jest sporo wolnego czasu.

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia :3
    A z Kermitem będziecie coś robić z agility? :)

    To z którego ty rocznika jesteś? xD

    Wesołych Świąt również :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, na razie skupimy się na frisbee i bikejoringu, zobaczymy co wyjdzie dalej. Mam dwie własne hopki i slalom, więc pewnie przyjdzie czas jak i z nim spróbuję :).

      2 klasa gimnazjum, w lipcu skończę 15 lat ;).

      Usuń
    2. To tak jak ja :) Tyle, że ja skończę w maju 15 :D

      Usuń
  4. Wesołych Świąt! :D Zazdroszczę, ja powinnam mieć wolne przez te 3 dni, ale moja szkoła musi zrobić nam i tak próbne egzaminy, bo po co mają mieć wolne... ;-;
    Śliczne zdjęcia i oczywiście jeszcze raz wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My próbne egzaminy mamy mieć jakoś w maju ;).

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia! :))
    Życzymy dalszych sukcesów z psiakami. :D
    Pozdrowienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt :) śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Starszy rocznik.. czyt. Ja ;CC Tak bardzo nie fajnie xd
    Co do psiórów gratulujemy postępów ! Wiem że każdy nawet najmniejszy mega cieszy :D
    Powiem szczerze, że mnie pocieszyłaś xd Ja również sama sb rzucać umiem ale jak przychodzi co do czego i mam rzucić zwykłego backhanda psu koleżanki to dysk leci jak połamany ;C

    PS Musimy się ugadać jak tam z DCDC, bo bardzo chcemy Ci wpaść w obiektyw :D

    Pozdrawiamy,
    Karolina&Dino ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie was obfocę :). Jeśli się uda to wpadniemy z Sonią i aparatem na finał DCDC, ale jak na razie nie jest pewne, że damy radę się tam wybrać.

      Usuń
  8. Ugh, czemu wszyscy są tacy młodzi :D :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety ja muszę się męczyć z tymi egzaminami i dzięki - tak, "powodzenia" potrzebuje dużo :))
    Wesołych Świąt życzymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne fotki . I nawzajem życzę ( chociaż już dawno po świętach :P ). :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duży plus za drugie zdjęcie! Bardzo fajne ;)
    Kermit też frisbuje? Bo taki duży mi się wydawał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :).
      No jest duży, voultów raczej nie porobimy, ale czemu by nie porzucać po prostu dystansowych rzutów. Z tego co wiem to np. na mistrzostwach świata USDDN w tamtym roku w tossie świetny był ONek (oglądałam, bo brała udział Ewa z Flicką i Bessie), więc duże psy też mają szansę. A mi ostatnio bardzo podobają się dystansowe konkurencje tylko muszę się nauczyć rzucać :P.

      Usuń
  12. Jejku, ale ja długo szukałam tego bloga, w pamięci został mi jeszcze ten stary... życzę powodzenia w dalszej współpracy, bo jak na razie widzę, że świetnie Wam idzie! Ja czasami też sobie porzucam dyskiem, (ale oczywiście do siebie, bo Suzi ma gdzieś takie rzeczy) to leci jak pijany ,więc nie przejmuj się, nie jesteś sama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nadal ten sam blog, zmieniłam tylko jego nazwę po adoptowaniu Kerego ;).

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą