KWPR Lublin

W niedzielę byłam z koleżanką na Krajowej Wystawie Psów Rasowych w Lublinie. Pierwszy raz miałam przyjemność być na wystawie. Przyznam, że było całkiem ciekawie, fajne miejsce, duża, jasna hala, dużo obiektów do oglądania i obfocenia :). Byłam bez moich psów, bo na wystawę nie można było wprowadzać czworonogów niewystawianych, ani nie biorących udziału w pokazach.

Na wystawie można było obejrzeć pokazy ipo, obedience, sztuczek i agility. Część pokazów była organizowana przez nowy klub z Lublina - Adopsy. Pomysł stworzenia takiego klubu bardzo mi się podoba, bo ma ona na celu promowanie sportu wśród psów adoptowanych. Ja mam takie samo zdanie, że trzeba dać szanse też psom po przejściach, nie rasowym, nie z ukierunkowanych do sportu hodowli i pewnie stali czytelnicy mojego bloga to widzą, bo sama mam dwa adoptowane czterołapy :).




Pokazy obi

Pokazy obi - klub Adopsy






Seter irlandzki czerwono-biały z hodowli z mojej okolicy - Shadow Dog



Więcej zdjęć - https://www.facebook.com/media/set/?set=a.453441478120199.1073741836.376264672504547&type=1

A już za 9 dni jedziemy z Sonią na seminarium obi z Magdą Łęczycką :). Nie mogę się doczekać!

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, właśnie już oglądałam ostatnio na fejsie. :3
    Psiaki cudowne, a szczególnie ten z pokazów obi z Adopsów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! Czekamy na relację z seminarium :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia śliczne :)
    Nawet na wystawie psy wystawiane są w kolczatce? Aż głowa boli ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie. To zdjęcie z kolczatką było zrobione poza ringiem, ten pies po prostu sobie stał z właścicielką. Wystawiane psy w większości widziałam w ringówkach lub normalnych obrożach. A co do kolczatek to ja się zastanawiam po co one w ogóle są. Ja nie znam żadnego przypadku w którym zastosowanie kolczatki jest konieczne. Ciągnięcie na smyczy - odpowiednie szelki + trening chodzenia na luźnej smyczy, wyrywanie się do innych psów/ludzi itp. - znalezienie powodu + trening. Podobno kolczatki były wymyślone za teorii dominacji, bo imitują pogryzanie drugiego psa w kark za karę, a potem stały się modne i znalazły nowe zastosowania.

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, zazdrościmy wystawy :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie oglądałam filmiki z tych pokazów :).
    Zazdroszczę semi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na filmiku jestem też ja XD. Stoję po prawej od podium, obok klatek psiaków, z aparatem, w białej kurtce i różowej bluzie :D.

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia. :)
    Miłej zabawy na semi. :)
    Pozdrowienia. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas w drzonkowie też podobno jest zakaz wprowadzania kundli (że tak powiem) ale coś co roku sędziowie przymykają na Nas oko :D Zdjęcia świetne ! Pies w kwadracie najpiękniejszy (po proszę takiego na urodziny xd) :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. U mnie też pojawił się post o wystawie, ale innej. :D
    Pozdrawiam,
    vinetpwd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! :D Pomysł stworzenia klubu Adopsy jest po prostu piękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia *.*
    Klub Adopsy- genialny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęci ! Chciała bym się dopytać jaki model ma pani aparatu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon EOS 1100d.
      Nie mów do mnie per Pani, jestem w podobnym wieku jak Ty ;).

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą