Paczka od O'Canis


Wczoraj dotarła do nas paczka z produktami do testowania od firmy O'Canis. Bardzo dziękujemy firmie za ten niemały upominek i za możliwość przetestowania produktów z ich oferty :). O'Canis produkuje wysokiej jakości smakołyki i karmy, z dużą zawartością mięsa, bez chemicznych dodatków, polepszaczy smaku, konserwantów czy barwników.



Nasza paczka zawiera:
- mix suszonych przysmaków z koniny (tchawice, gardziele, żołądki, podroby itp.)
- mix suszonych przysmaków z kangura (suszone mięso)
- 2 cygara z dziczyzny (jedno już zjedzone ;))
- 2 cygara z wołowiny
- cygaro z bażanta
- 7 małych cygar z zająca
- próbka karmy suchej konina, łosoś i ziemniaki
- 2 małe puszki karmy mokrej bażant z marchewką
- trufle z mięsa jelenia
- talarki z łososia
- suszona wołowina z majerankiem
- 2 pętka z dziczyzny
- hotdogi z jelenia

O wszystkich wymienionych przeze mnie produktach można poczytać na stronie Ocanis.pl.


Pierwsze wrażanie jest bardzo dobre :). Cała paczka intensywnie "śmierdziała" (psy stwierdziły że pachnie pięknie), kiedy tylko ją rozpakowałam od razu wzbudziła zainteresowanie Soni. Na początek Sonia dostała jedną truflę z jelenia, na spacer zabrałam ze sobą cygaro z dziczyzny, a wieczorem oba psiaki dostały do gryzienia po kawałku suszonej koniny. Psiaki oszalały, chyba żadne smakołyki dotąd nie smakowały im tak bardzo. Chodzi mi o smakołyki kupowane, nie liczą się gotowane płucka, czy pieczone przeze mnie ciastka z wątróbki.

W produktach O'Canis podoba mi się wykorzystanie różnych rodzajów mięsa: konina, wołowina, dziczyzna, bażant, kangur, zając, łosoś, na stronie są też smakołyki ze strusia, kaczki i kozy. W większości karm i przysmaków innych firm można znaleźć kurczaka, którego staram się unikać, bo obecnie hodowane w Europie kurczaki mają w sobie mnóstwo chemii i sztucznych hormonów. Poza tym chcę żeby moje psy próbowały różnych smaków.

Dalszy ciąg recenzji pojawi się jak skończą nam się smakołyki. Opiszę wtedy po kolei wszystkie rodzaje które dostaliśmy, być może podzielę to na kilka postów bo jest tego sporo ;). 

Komentarze

  1. Ale super, dużo tych produktów! Zazdroszczę testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeh, też chcielibyśmy dostać taką paczkę do testowania... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do nich na fb - https://www.facebook.com/OCanispl :)

      Usuń
    2. Zapłaciłam tylko 10 zł za przesyłkę.

      Usuń
    3. A, no to fajnie. :) Napisałam do nich, czekam na odpowiedź. :)

      Usuń
  3. Na pewno będę śledzić posty, czekając na recenzję. Mój pies jest dosyć wybredny w temacie smakołyków. :)

    Pozdrowionka,
    http://www.jak-pies-z-kotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę paczki ! Czekamy na recenzje i cos czuję że po niej zdecydujemy się co nie co zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale SUPER!
    Cygaro z jelenia?
    Brzmi naprawdę apetycznie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na dalszą recenzję, bo jestem bardzo ciekawa Twojej opinii odnośnie tych smaków, ostatnio właśnie zaczęłam rozglądać się za jakimiś śmierdzielami :)
    Mam jeszcze pytanie odnośnie cygara z dziczyzny- łatwo jest je podzielić na małe kawałeczki, nadające się do szkolenia? Jest miękkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te cygara są mocno wysuszone, ale kruche, można je łatwo połamać. Ja je kroję na małe kawałeczki nożem i używam właśnie do szkolenia.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą