Nowy członek rodzinki :)

Raczej ograniczam tego bloga tylko do psich tematów, ale pisałam tutaj kiedy kupiłam aparat, więc pochwalę się i teraz :D. Otóż dzisiaj odebrałam paczuchę z moim wyczekanym, czarno-białym (no raczej jasno szaro-ciemno szarym) przyjacielem - Canonem 70-200mm f/4 L USM :). Bardzo się cieszę, że jest już u mnie, dostanie tutaj drugie życie, adoptowałam go od Magdy Stodułko, służył poprzednio dla El Torado.





Dzisiaj tylko chwilę testów, bo mamy zaplanowany bikejoring z Kermitem i wieczorny trening obi, to nie będę miała czasu na porządny fotospacer. Jutro za to ruszymy w plener i może jeszcze uda mi się przyłapać stada zbierających się do odlotu bocianów, które co roku można o tej porze obserwować na łąkach gdzie często spacerujemy. Wczoraj widziałam około 20 ptaków w jednym miejscu i w drugim kilkanaście, ciekawe czy będą jeszcze jutro. Niedługo kroi się jeszcze sesyjka z Olą i Kibą, a za trzy tygodnie prawdopodobnie zabiorę szkiełko na finał DCDC.

Na co teraz będę odkładać pieniądze? Canon 85mm 1.8 albo GoPro, być może w międzyczasie jeszcze pojawi się plastikowa pięćdziesiątka (Canon 50mm 1.8 II). Czego to wszystko jest takie drogie?! :P

Komentarze

  1. Gratuluję!!! I czekam na efekty focenia tym szkiełkiem :-).
    Może dlatego te obiektywy są takie drogie, żebyśmy doceniali wartość tego, na co miesiącami odkładamy ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj drogie, drogie...
    Ja mam na oku Nikkora 80-200 f/2.8, ale kurczę cholernie drogi... Myślałam też tak jak ty nad 85 mm, ale chyba jednak (jeżeli już uzbieram) zdecyduję się na tele. Cóż, czekam na efekty, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na efekty foto! No i gratulacje dzieciaka, oby długo służył :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) ja na razie to mogę zbierać na aparat w ogóle,co tu myśleć o obiektywach :D.
    Czekam na efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My też zbieramy na 85mm, cudne jest :D Super, że spełniło się twoje marzenie, czekamy na efekty. Miłego fotografowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki, niech sprzęt sprawnie i długo służy :). Czekam na pierwsze foty!
    Jakie szkło miałaś wcześniej? Myślałam, ze właśnie 50 1.8 canona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie używałam analogowego Heliosa 44M-4, poza tym sporadycznie KITa. Myślę nad tym, żeby Heliosa wymienić na 50-tkę dla autofocusa, ale zastanawiam się czy warto to robić, czy lepiej czekać na 85mm. Jeśli zastąpię Heliosa Canonem to zyskam AF, stracę porządną, metalową obudowę, a nie wiem jak będzie z jakością zdjęć i plastyką obrazu, bo uwielbiam bokeh ruskiego szkiełka :).

      Usuń
  7. No,no,no! Teraz tylko pozostaje czekać na efekty, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, oby długi Ci służył :) Czekam na efekty! :) Ja zamówiłam Sigme 100-300 :)

    Zapraszam do nas http://jessie-diana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jak ja ci zadroszczę takiego sprzętu *.*. Oby dobrze u was służył. I czekam na pierwsze zdjęcia!

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja żyje kitowcem ;CC muszę w końcu się zebrać żeby kupić chociaż 50 .. a Tobie mega zazdroooszczę sprzętu ,czekam również niezmiernie na fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje! Niech Wam dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja aktualnie odkładam na Canona ;) Życzę pożytku z nowego sprzętu i gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog, my też zbieramy na cudeńko canon :)
    Obserwuję i pozdrawiamy
    Ola i Piano ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. My jak na razie zbieramy na jakikolwiek aparat, bo nasz się zepsuł :\ We wrześniu planuje kupić jakiś tani aparacik z Canon, a później zbierać na aparat cyfrowy. Czekam na zdjęcia zrobione tym cudeńkiem.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://swiat-mojego-psa.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega! Gratulacje. :) Czekam na zdjęcia.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeby jeszcze ceny używanych obiektywów nikona były podobne do canonowskich :D
    Czekam na pierwsze zdjęcia z niecierpliwością :))
    lusiek.blox

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cuda ;3
    ja na swoje cuda i sprzęt zbieram :) Na razie kompaktem się posługuje aleee daje radę ;D
    Pozdrawiam ! I Zapraszam do siebie ;) http://poprostuzuzia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! :3
    Przyjedziesz do Zamościa Woj.Lubelskie. :) ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam w gronie posiadaczy 70-200 :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą