Wesołego Alleluja!

Tak w skrócie :)



Ciutek zaniedbałam ostatnio bloga. Poza tym, że byłam bardzo zajęta to zwyczajnie nie miałam pomysłu o czym tu napisać. W sumie nic ciekawego się nie dzieje, dużo spacerujemy, odkrywamy nowe miejsca w naszej okolicy, znaleźliśmy kilka bardzo ładnych dróżek na spacerki. Ćwiczymy sobie obi, bawimy się, od czasu do czasu rzucamy dyski i skaczemy hopeczki, odkurzyłam też z Sonią slalom. Do napisania postu przymierzałam się kilkakrotnie, ale jakoś zawsze dochodziłam do wniosku, że nie mam w sumie o czym napisać. W końcu przyszedł mi do głowy pomysł, że mogę wziąć się za zaległe recenzje - napiszę w najbliższym czasie o Kermitowym zestawie do biegania i bikejoringu (sledy ZeroDC, smycz z amortyzatorem DogStyle i mój pas biodrowy od FAM), dostawałam już kilka pytań na ten temat, poza tym mało jest recenzji tego typu sprzętu. Może chcielibyście przeczytać o czymś jeszcze puki mam wenę? Moje propozycje to: kaganiec fizjologiczny Chopo, frisbee SuperHero albo SuperAero, piłki ażurowe Holl-ee Roller i Cyber Rubber (podłużna rugby), więcej ciekawych rzeczy do opisania chyba nie mamy. Na facebooku zrobiłam album z kilkoma naszymi rzeczami na sprzedaż - klik. Wspomnę jeszcze tutaj że szukam krótkiej kamizelki chłodzącej Hurtta (rozmiar S, o taka) w jak najniższej cenie. Jeśli ktoś ma na sprzedaż używaną, albo wie gdzie ją można tanio upolować, byłabym bardzo wdzięczna za informacje :). Jeśli do maja nie znajdę jej nigdzie taniej niż w ProDogu, to kupię tam. Czekamy jeszcze na przesyłkę z różową smyczą Lupine. Zamówiłam ją już dawno (26 marca), pewnie i tak dostaniemy ją sporo po świętach, bo czas realizacji to 10 dni roboczych. Zmotywowałam się do kupienia jej po tym jak zgubiłam Soni smycz na spacerze. Potrzebuję jeszcze smyczy dla Kerego, ale niech na razie męczy tą co mamy, trochę szkoda mi kasy odłożonej na szkiełko, i tak sporo pochłaniają krople na paskudne kleszcze. Ogólnie nasze zbiory akcesoriów i zabawek ostatnio mocno się pokurczyły, zostawiłam tylko te rzeczy najbardziej potrzebne, których na prawdę używamy, wszystko co rozwalone wyrzuciłam, naprawiona smycz, obróżki i szelki po Skwarku już dawno poszły do schroniska, a to co jest jeszcze w dobrym stanie, ale nie jest nam potrzebne poszło na sprzedaż. 

  

Pozdrawiamy Was wiosennie i jeszcze raz: Wesołych Świąt Wielkanocnych! :)

Komentarze

  1. Napisz o dyskach! Barkas wykończył nawet superaero znajomej :< :D A superhero jeszcze w łapkach nie mieliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za życzenia i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze zniecierpliwieniem czekam na recenzję zestawu do biegania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy i również życzymy wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również życzymy Wesołych Świąt i czekamny ze zniecierpliwieniem na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  6. My także życzymy Wam wesołych świąt . Czekamy na tą recenzję z niecierpliwością ,sama zastanawiam się nad tymi sledami . Co do kolejnej recenzji ... może piłki ażurowe albo kaganiec .
    Pozdrawiam!
    beaglowate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie!
    Chętnie bym poczytała o kagańcu Chopo, bo przymierzam się do zakupu jakiegoś kagańca i mam dylemat pomiędzy Chopo, a Baskerville.
    Swoją drogą to ja też muszę zrobić remanent w naszych akcesoriach, bo sporo rzeczy nie używamy, a jak są jeszcze dobre to w schronisku na pewno byłyby przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt!
    Ja bym poczytała o dyskach oraz o piłce ażurowej, bo do tych zakupów się przymierzam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chętnie poczytała o piłce ażurowej! :)
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Mam nadzieję, że będziesz miała napływ pomysłów a posty będą się częściej ukazywać ;)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Poczytałabym o zestawie do biegania, strasznie mało recenzji na ten temat :c
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dyski to coś co nas bardzo interesuje :D Pisz jak najszybciej, żeby wena nie uciekła :)
    Również życzymy Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą