Haul czerwcowy

Troszkę ostatnio przyszalałam zakupowo :D. Zastanawiam się, czy kiedykolwiek wydałam tyle na moje psy w ciągu jednego miesiąca. Co prawda były na blogu obszerniejsze haule, ale przeważały nagrody z konkursów, tym razem kilka nietanich łupów na które wydałam moje pieniążki. Cóż... pewna facebookowa grupa wyprała mój mózg.


Co my tu mamy...

Back on Track Mesh Rug - dla Sonuni. Zbierałam się długo żeby jej go kupić, teraz zarobiłam trochę kaski to zamówiłam. Nowa najdroższa rzecz jaką kupiłam dla psa, przebił Ruffweary.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Adriana Jaworska (@adrianajaworska)

smycz Hurtta - z grupowego zamówienia z Finladii

norwegi Hurtty dla Soni - z kolejnego grupowego zamówienia od Finów. Następne szelki słabo dopasowane do mojej czarnej księżniczki... Pasek piersiowy jest trochę za wysoko. Ale nie rozstanę się z nimi ;). Hurtty Y kupione w kwietniu zmniejszyłam w końcu na własną rękę i w końcu tamte dobrze leżą.

kamizelka chłodząca Hurtta dla Kermitka - z tego samego zamówienia co zielone norwegi. Jeszcze nie było okazji do przetestowania na spacerku, została tylko przymierzona i stwierdziłam że Kermitowi w niej ładnie :), no może trochę gejowsko wygląda :P

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Adriana Jaworska (@adrianajaworska)


Jest mocno obszerna, ale pewnie dlatego że Mit jest po prostu bardzo szczupły i krótkowłosy.

adresówka My Family dla Kermita - z konkursu u Canifela. Już druga nasza, Sonia już ma (jako emerytowany Agility Dog), teraz dostał Mitek. Wybrałam najbardziej pasującą do mojego synka :)



Testowanko w ramach plebiscytu TOP for DOG:


Zapewne wiecie że jesteśmy w gronie testerów TOP for DOG. Szykuje się dużo recenzji ;)

karma Iams 3 kg - dla dużych psów, testuje Kermit

smakołyki 8in1 Training i kości Delights

gumowa kość Beco Bone - do sprawdzenia pod kątem wytrzymałości. Wyzwanie podjęte!


pudło naturalnych gryzaków od e-pies.eu

Bozita Graing Free 11,5 kg (nie chciało mi się dzisiaj znów jej wynosić ze spiżarki do zdjęcia więc wrzucam takie stare)



Komentarze

  1. Ta grupa na fb to zło w czystej postaci :D.
    Z niecierpliwością czekam na recenzję Beco Bone, wygląda bardzo ładnie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś coś więcej napisać o backontrack`u jak tylko będziesz miała jakieś określone zdanie o nim? :) jestem ciekawa fenomenu tej derki i myślę nad taką dla Dina. Ostatnio szukałam adresówek dla mojej bandy i bum! trafiłaś tym postem w "10" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do prośby! :) Chciałam kupić dla swej Krowy, ale nie wiem czy to faktycznie działa tak jak producent zapewnia.

      Usuń
    2. Kolejna rzecz o której miałam się nie rozpisywać, z myślą że jest już i tak sporo recenzji w internecie, a tu zapotrzebowanie widzę :).

      Usuń
    3. Zawsze lepiej posłuchać opinii większego grona osób :D

      Usuń
  3. Uwielbiam takie posty!
    Jeśli chodzi o TOP For Dog - zazdro, ja chyba po raz kolejny przegapiłam poszukiwania..:P

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym poczytała coś więcej o tych adresówkach, ciągle szukam czegoś wooo i taniego :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio kupowałam Kermitowi adresówkę bo rozwaliła się nasza Miedzianka i na prawdę ciężko dostać coś taniego i porządnego :P. Kupiłam jakąś ładną przez allegro, dałam z przesyłką 18 zł. Grawer nie jest taki jaki bym chciała, mało widoczny, a sama adresówka łatwo się rysuje (gdyby miała porządniejszy grawer to to że się rysuje by mi raczej nie przeszkadzało). I w tej sytuacji właśnie dostaliśmy identyfikator z Canifela :).
      Miedzianka to jednak była rewelka, tylko przez moją niewiedzę nam się rozwaliła, a szkoda mi kasy na nową.

      Usuń
    2. O tak, sama wybuliłam na adresówkę od Edeil 25zł i chyba 25 za dużo :p
      Teraz szukam czegoś porządnego ale i w miarę niskiej cenie. Miedzianka jest spoko, tylko wydaje mi się, że jest strasznie duża, masywna, no ale pewnie jeśli nic nie znajdę to się skłonię do tego zakupu.

      Usuń
    3. Dla laba Miedzianka będzie idealna! Na Kermicie było super, na tyle duża żeby rzucała się w oczy i na tyle mała żeby mu nie przeszkadzała.

      Usuń
    4. ...a ta z Canifela jest tej samej wielkości tylko jest grubsza. Sonia taką ma i raczej jej nie zakładałam do obroży bo wydawała mi się za ciężka, ale do szelek spoko.

      Usuń
  5. Back on track- cały czas myślę nad zakupem, czy faktycznie warto..
    Jestem ciekawa tej kości, więc będę cierpliwie czekać na recenzję :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja nienawidzę tej grupy grrrr... przez tych ludzi kiedyś komornik mi wejdzie na łeb i będzie po psiolubnych :p
    Nad tą Hurttową kamizelką też myślę od jakiegoś czasu, tylko że muszę kupić ją razy dwa.... Kolejne cztery stówy znikną z moich ubogich oszczędności :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę cię podpuszczać, ale... w Finladii one są po 80 zł ;).

      Usuń
  7. Meeegaśne zakupy :D No i ja musze w końcu zebrać trochę więcej kasy i zaszaleć :D Ale i przyjdzie mój czas to na pewno, a ja to wiem nawet i wiem kiedy :D
    Pozdrawiamy,
    goldenowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah, ta grupa na Facebooku wjeżdża nie tylko na moją psychikę, ale przede wszystkim do mojego portfela;p
    Naprawdę fajne zakupy, ale szczególnie ciekawa jestem Back on Track jak będzie się sprawdzać u was:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh...nie tylko Tobie ta grupa zryła mózg...boję się co będzie, jak "wpadnę" na stronę toys4dogs :D

    Zazdroszczę i gratuluję, że testujecie TOP for DOG, mi niestety się nie udało ale może za rok. Bardzo fajny post, osobiście lubię takie czytać.

    OdpowiedzUsuń
  10. czy tylko ja nic nie wiem o zamówieniach z Finlandii? :D ale spoko, zaraz poszukam i nadrobię :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą