Przegląd zabawek 2016


Nooo... pod względem nowych zabawek to był bogaty rok. Spójrzcie najpierw na zestawienie z lipca ubiegłego roku - https://adriana34.blogspot.com/2015/07/czym-bawia-sie-moje-psy.html i zapraszam do obejrzenia stanu zbiorów z dnia dzisiejszego.




Zaczynamy od przeglądu zabawek gumowych. Piłki, zabawki na jedzenie, patyki, kości itp.
Mniej więcej od góry do dołu, od lewej do prawej. Powinniście się połapać bo nie dałam rady wcisnąć podpisów na zdjęcie ;). Spróbuję doszukać się w głowie historii każdej z zabawek.

- JW Pets Holl-ee Roller czyli znana wszystkim ażurka. Nasza jest już bardzo stara, sprowadzona zza granicy jak jeszcze żadnych zabawek JW Pets nie było w Polsce.
- Beco Bone - niebieska kość. Dostaliśmy od Beco do testowania, w ramach TOP for DOGa. Recenzja już za chwileczkę.
- Kong Goody Bone Extreme - o ile dobrze pamiętam, dostałam kiedyś w jakimś konkursie bon do Fera.pl i to była jedna z rzeczy które zamówiłam.
- Patyczek Toyz - z jakiegoś konkursu, ale w tej chwili nie mogę sobie przypomnieć (dociekliwi - przejrzyjcie zakupowe haule w archiwum postów, gdzieś powinien być)
- Patyczek Comfy - z tego samego bonu co kostka Konga
- Truskawka Comfy - kupiona kiedyś razem z karmą jak mi brakowało do darmowej wysyłki
- Kong XXL - dostałam od koleżanki
- Kong M - kupiłam jakieś wieki temu w fun4dog.pl
- Planet Dog Luna - dostaliśmy od Planet Doga w ramach współpracy, jak z resztą prawie wszystkie inne zabawki tej firmy które mamy [poza planetką]
- Bakłażan Planet Dog
- piłka Starmark - wygrałam w konkursie na toys4dogs.pl
- Rugby Planet Doga
- Karczoch Planet Doga
- Planet Dog Fetch różowa - miała sznurek ale się odsznurkowała podczas naprzemiennego memłania i szarpania
- Planet Dog Fetch zielona
- Kong Squeezz - kupiłam kiedyś razem z Kongiem M, 3 lata temu chyba, jak jeszcze nie miałam Kermita, świetnie się trzyma i jest top zabawką do wywoływania największej motywacji u Kermitka
- niebieska piłka Toyz - była na szarpaku Dog Style, ale szarpak umarł
- różowa piłka Toyz - kupiłam ją w Tesco, miała inny sznurek ale się odsznurkowała po czym przymocowałam jej sznurek od różowego Fetch
- piłka Sumplast - z jakiegoś konkursu
- Planetka M - a tą akurat kupiłam, jak wygrałam rabat do toys4dogs.pl, dorobiłam sobie szarpak po jakimś czasie
- Hoko Funny - bardzo stara, bardzo dawno się nie bawiliśmy nią, no ale przecież nie wyrzucę jak nie zniszczona
- Boja Planet Dog

Powinna pojawić się tu jeszcze zielona pacyfka Planet Dog Nooks, ale z bólem serca muszę powiedzieć że ją zgubiłam :(.


Szarpaczki:

- szarpaczek polarowy, bardzo bardzo stary, kupiony od Asi Korbal na prawdę wieki temu
- szarpaczek z jakiegoś konkursu
- takie dwa stwory (renifery?) z przeceny w Tesco, kupione w pewnym odstępie czasu, ale każdy za niecałe 3 zł!
- żaba mop - znalazła się w nagrodach specjalnych na zawodach obedience w Lublinie
- różowy gryzak Dingo na amortyzatorze - kupiony za bon wygrany na dogtrekkingu, w stacjonarnym sklepie zoologicznym w Lublinie
- sztuczne futerka z Dog Style na amortyzatorach, gdzieś na blogu jest ich recenzja
- owcze futerko Rauki - wygrane na zawodach obi w Lublinie, turbozabawka do turbomotywacji Soni zawsze i wszędzie ;)


To co się nie zmieściło:

- Puller standard - z prenumeraty Dog&Sport
 - zabawka do wody Zolux - dostałam od koleżanki, tak jak Konga Kermita


Dyski:
Recycledy to standardowe Fastbacki, pozostałe to Flexy. Na zdjęciu brakuje jednego czarnego flexa który jest gdzieś na półce w domu.
Te w górnym rzędzie to moje dyski do ćwiczenia rzutów, w dolnym są dyski Kermita. Mocno zniszczone, ale że są jasne i jakoś w miarę czyste to na fotce tego nie widać. Do szarpania już ich nie użyjemy ale nie widzę przeciwwskazań do łapania np. overków, floatery latają a po mojej zabawie papierem ściernym nie ma nic ostrego.
Część Dog Chowów przywiozłam z DCDC, część dostałam od koleżanki. Pozostałe z dogfrisbee.pl


Pozostałe dyskusie:
Białe Xtra Distance blemy - Kermita, kolorowe Xtra Distance - moje święte dyski do ćwiczenia tossa, żaden pies ma nie tykać. Poniżej gumiak Planet Doga, pogryziony SofFlite i dwa bardzo stare SuperAero które cały czas dzielnie się trzymająna treningach motywacyjnych z Kermitem. Wszystkie Hero kupione w fun4dog.pl, tylko w różnym czasie, Soft z prodog.pl, dumiaka dostałam od Planet Doga.


Akcesoria do obedience:
- koziołki drewniane roboty mojego taty
- metal Rauki kupiony na zawodach
- patyczki w ilości zmiennej, roboty mojego taty
- pachołki supertanie [4 kosztowały niecałe 5 zł!] z Selgrosa
- taśma do kwadratu kupiona w Mrówce


Ku pamięci...
- kość pluszowa z Biedronki - wylądowała w koszu po zrobieniu zdjęć do tego postu. Dzielnie się trzymała, bawiła się nią tylko Sonia, piszczałka działała do końca, ale już zaczęły puszczać szwy
- Petstages Occupi L - wygrałam w jakimś konkursie. Beznadziejny materiał, nie kupujcie tego! Od razu podczas gryzienia odrywają się kawałki gumy które pies może łatwo zjeść. Nasza jest bardzo mocno zgryziona przez Kermita który nie jest jakimś strasznym niszczycielem.
- Chuckit którego mi tak szkoda... nie wyrzucę, niech leży na pamiątkę. Pamiętajcie że to nie jest zabawka do szarpania...

Po zrobieniu fot jeszcze troszkę zdążyło się pozmieniać, kupiłam dwie zabawki w Biedrze, piszcząca piłka umarła od razu, ażurka jest super [była na fotkach z poprzedniego postu]. Kilka zabawek będzie na sprzedaż, stopniowo będę się decydować z czym mogę się rozstać i wystawię na facebooku. Jak na razie nowego domku szuka karczoch i zielona Fetch Planet Doga. 

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. weszłam tu bez świadomości,że to ten blog myślałam że to Psi kawałek internetu xD takie zastanowienie ,,..ale przecież miały tyle zabawek'' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie dyski najbardziej polecasz ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od preferencji psa i człowieka.
      Do nauki rzutów - fastbacki, bo jak się tym nauczysz to umiesz rzucać wszystkim, no i są tanie, można sobie od razu sprawić dobry zestaw.
      Do rzucania jak się już nauczysz - xtra distance, moje ulubione do rzucania, szczególnie dystansu, ale freestylowych rzutów też.
      Dla wrażliwego psa ze słabą motywacją - Aero.

      Usuń
  4. No no! Fajne macie te zabaweczki!
    P.s Jak sprawuje się Bakłażan Planet Dog?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmartwiłąś mnie bardzo tym Chuckitem do wody; właśnie miałam go sobie zamówić. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko mi się wydaje, że ażurka z Jw Pet nie jest okrągła?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bogato! :D
    Lepiej spisuje się wg. Ciebie futro od DogStyle czy Rauki? Rozglądam się za jakimś sensownym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych moich raczej nie mogę za bardzo porównywać. Rauki to owca prawdziwa, DS to sztuczne futerko, Rauki nie ma amortyzatora.

      Usuń
  8. Niezła kolekcja, nawet bardziej niż niezła, ile szarpaków i piłeczek, mój jak się czymś znudzi to się tym nie bawi:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem