Koniec lata


Kiedy wakacje się zaczynały nie zapowiadały się dla mnie jakoś specjalnie super, a okazało się że to było lato życia. I dziękuję wszystkim osobom dzięki którym mogę teraz to powiedzieć :). Wiele spacerów z przyjaciółmi, wolontariat w schronisku który chociaż niełatwy, przynosi wiele radości, Fotospacer, seminarium, wyjazd na genialny obóz, na koniec niesamowite doświadczenie jakim był start na Latających Psach. Myślę że tu nawet nie ma co się rozpisywać, nic tak nie odda tej atmosfery jak filmik :).


Pora na jesień, moją ulubioną porę roku. A tegoroczna zapowiada się... ambitnie :).

Komentarze

  1. Wygląda na to, że mieliście bardzo udane wakacje, my również. :)
    Filmik jest czadowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieliście bardzo aktywne wakacje, podobnie jak nasze podsumowanie na blogu. Filmik jest super!

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasze lato musiało być świetne :D.
    Jesień również jest moją ulubioną roku i chyba też zapowiada się ambitnie, mimo braku seminarii i wyjazdów.
    Filmik bardzo przyjemnie się oglądało, uwielbiam Twoją pracę z psami, oby tak dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje filmiki :D Zaskoczyłaś mnie z tym startem na Latających psach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To były najlepsze wakacje jak do tej pory :D. Kocham ten filmik i widzę sporo Kibusi na nim i siebie też <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzieliśmy Was na Latających psach! Na początku tylko mi przemknęłyście przed nosem, ale potem miałam (i Niko też) okazję oglądać Wasz występ.
    Mimo wszystko i tak byłyście super. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny film, piosenka świetnie dobrana, filmiki tego typu sa w moim typie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik świetny! Na prawdę miałaś udane wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby kolejne lato okazało się jeszcze lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że wakacje się Wam udały! :)

    Świetny filmik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny filmik, bardzo fajne ujęcia. Lato spędzone we właściwy sposób! Występowałyście na Latających Psach? Czad, ja bym chętnie o tym poczytała!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą