Recenzje: mokre karmy Select Gold


Ponownie na blogu gości Select Gold - tym razem karmy mokre. 
Przed otrzymaniem produktów do testów zostałam zapytana przez przedstawicieli Maxi Zoo, jaki smak karm wybieram. Przejrzałam bogatą ofertę, nie mogłam się zdecydować i odpuściłam - napisałam że poproszę niespodziankę ;). Firma się postarała i przesłała nam 10 400-gramowych puszek w aż 8 różnych smakach :).




Select Gold Sensitive Adult  
wypróbowaliśmy 4 smaki:

           jagnięcina, łosoś i ziemniak
SKŁAD: jagnięcina i podroby jagnięce 50%, rosół z jagnięciny i łososia 27,5%, filet z łososia 18%, ziemniaki 3%, minerały 1%, olej słonecznikowy 0,2%, fruktoologosacharydy 0,2%, olej rzepakowy 0,1%

           wołowina z ryżem
SKŁAD: wołowina i podroby wołowe 68%, rosół z wołowiny 27,5%, ryż naturalny 3%, minerały 1%, olej słonecznikowy 0,2%, fruktoologosacharydy 0,2%, olej rzepakowy 0,1%

           kurczak z ryżem
SKŁAD: mięso i podroby z kurczaka 68%, rosół z mięsa kurczaka 27,5%, ryż naturalny 3%, minerały 1%, olej słonecznikowy 0,2%, fruktoologosacharydy 0,2%, olej rzepakowy 0,1%

           jelenina z ziemniakami
SKŁAD: jelenina i podroby z jelenia 68%, rosół z jeleniny 26,5%, ziemniaki 4%, minerały 1%, olej słonecznikowy 0,2%, fruktoologosacharydy 0,2%, olej rzepakowy 0,1%


I taki skład to mi się podoba! :) Zamiast śladowych ilości mięsa, Select Gold serwuje naszym psom śladowe ilości wypełniaczy.


Select Gold Pure 
Czyli 100% mięsa! 
Również dostaliśmy do spróbowania 4 smaki:

            jagnięcina
SKŁAD: jagnięcina i podroby jagnięce 70%, rosół z jagnięciny 28,5%, minerały 1%, olej słonecznikowy 0,2%, fruktoologosacharydy 0,2%, olej rzepakowy 0,1%

            wołowina
SKŁAD: wołowina i podroby wołowe 70%, rosół z wołowiny 28,5%, minerały 1%, olej słonecznikowy 0,2%, fruktoologosacharydy 0,2%, olej rzepakowy 0,1%

            kurczak
SKŁAD: mięso i podroby z kurczaka 70%, rosół z mięsa kurczaka 28,5%, minerały 1%, olej słonecznikowy 0,2%, fruktoologosacharydy 0,2%, olej rzepakowy 0,1%

            konina
SKŁAD: konina i podroby z konia 70%, rosół z koniny 28,5%, minerały 1%, olej słonecznikowy 0,2%, fruktoologosacharydy 0,2%, olej rzepakowy 0,1%

To nie wszystkie dostępne smaki, pełną ofertę możecie przejrzeć na stronie - http://select-gold.com/pl/produkty/?p=Hund&ft=12. Każdy psi niejadek znajdzie coś dla siebie. Fajne rozwiązanie też dla psów które szybko nudzą się jednym rodzajem jedzenia i lubią zmiany.
Dawkowanie Select Gold jest wysokie, jak w przypadku wszystkich mokrych karm [nie ma sensu porównywać do karm suchych, które praktycznie nie mają w sobie wody]. Sonia ważąca 8,5 kg przy karmieniu samym mokrym Select Gold, powinna jeść dziennie około 300g karmy, czyli niecałą puszkę. Kermit ważący 25 kg wychodzi poza skalę tabelki na etykiecie [jest do 20 kg], ale wygląda na to, że powinien jeść około 800 g czyli dwie puszki.

Nie karmiłam psów samą mokrą karmą, była ona dodatkiem do jednego posiłku suchej, wypełnieniem konga, specjalną nagrodą. Soni i Kermitowi smakowała niesamowicie! Ma dość intensywny zapach. Kermit niestety nie może być karmiony mokrymi karmami w większej ilości - jego wrażliwy układ pokarmowy jest przyzwyczajony do suchych i słabo reaguje na nagłe zmiany. Być może byłoby inaczej gdyby miał dłuższy czas na adaptację.


Mokra Select Gold jest mocno zmielona, ale widoczne są kawałki podrobów i mięsa. Konkretne smaki różnią się znacząco kolorem.

Select Gold kupicie w sieci sklepów Maxi Zoo. I to jedyna wada jaką zauważam - karma jest słabo dostępna. Nie można jej zamówić przez internet, a dla osób mieszkających w takim miejscu jak ja, mających wszędzie daleko, to duży problem. W jedzenie dla moich psów zaopatruję się praktycznie tylko przez internet, bo w okolicy nie mam dobrze zaopatrzonego zoologicznego.

Podsumowując:
+ świetny skład!
+ według psów przepyszna
+ duży wybór smaków
- słaba dostępna w sprzedaży 

Komentarze

  1. Skład przyciąga <3 Moja kocha tą karmę :)

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład przyciąga <3 Moja kocha tą karmę :)

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przydarzył mi się przypadkiem dziś pies i robie rekonensans karm. Opinia zachęca, ale z dostępnością faktycznie słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. skład świetny! :D jednak ja jestem zwolenniczką bardziej suchych karm :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mojamalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. skład świetny! :D jednak ja jestem zwolenniczką bardziej suchych karm :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mojamalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą