Jesienne zakupy


1. Eurablendy - z dogfrisbee.pl oczywiście
Kupiłam dla Kermita, bo nasze Aero są już takimi naleśnikami że ciężko mi nimi rzucać coś innego niż floatery, a fastbacków Kermit nie lubi. Trzeba było mi coś lekko gumowego, przyjemnego dla psa, co jednak będzie przy tym spoko latało. Eurablendy ujdą, ale na pewnym treningu coś pykło i Kery stwierdził że Hero Xtra Dostance są mega fajne! Skreślałam je przy nim z góry, bo to takie sztywne dyski. A jednak, okazało się że dla niego nie twardość jest nieprzyjemna, a plastikowa powierzchnia dysków takich jak fastback, ogumowane distance jak najbardziej do niego przemówiły. I bardzo mnie to cieszy bo to moje ulubione dyski do rzucania. A śliczne czarne Eurablendy też się nie zmarnują ;).

2. klatka namiotowa - tos4dogs.pl
Broniłam się przed nią długo, bo byłam świadoma że to nie przeżyje pazurów niewychowanej Soni. Miałam racją [haha :D], na drugim treningu Sonia rozdarła suwak i wyszła z klatki. Spokojnie - ja sobie zawsze dam radę - zszyłam, większa część suwaka się otwiera, pies może wejść. A sam namiocik jest mega w podróży, genialnie sprawdził się ostatnio w pociągu. Do tego mogę wziąć tą klatkę na każdy trening, nawet jak idę z dwoma psami i plecakiem na łąkę. Absolutnie nie żałuję zakupu, ale na pewno bym jej nie wzięła dla Soni na seminarium, ani na trening na którym So musi czekać sama i nie mogę stać obok i jej pilnować. Wtedy jeszcze jeździ z nami stara materiałowa.
Do tego znów słowa uznania dla toys4dogs - zakupy tam to czysta przyjemność, żaden inny sklep jeszcze nie wysyłał mi moich zamówień kilka godzin po ich złożeniu.



3. norwegi Hurtta - licytacja na allegro
Zdecydowałam się sprzedać nasze zielone norwegi, były jednak trochę za małe i obcierały Sonię w pachy. To był rozmiar 60, teraz kupiłam 70tki - tu z kolei jest dość luźno, ale i tak leżą znacznie lepiej.


4. ubranko Dog Collection - odkupione
Sonia normalnie nie potrzebuje żadnego ocieplenia, nigdy nie marzła. Myślałam tylko o przeciwdeszczówce, ale w końcu odpuściłam. Za to teraz zabieram So dwa razy w tygodniu na treningi obi, na których spędza 2 godziny w klatce kiedy ćwiczą inne psy - jednak leżąc tyle czasu przy temperaturze kilku stopni, mojej Małej Czarnej może być zimno. Na początku ubierałam ją w Back on Tracka, bo tylko to miałam, ale mamy wersję siateczkową która nie daje praktycznie nic. Teraz upolowałam takie fajniutkie ubranko, w fajniutkiej cenie :). Ma pod spodem cienki polarek. Nie byłam pewna jak z tym rozmiarem. Było za małe na beagla, zapytałam: "Asia, kojarzysz Sonię, jak myślisz to ma szansę na nią pasować?". Zaryzykowałam i wzięłam - leży bardzo dobrze :).


Dużo żarcia! :D

5. Hill's Science Plan Advanced Fitness - wyróżnienie w konkursie u Hill'sa

6. Fitmin For Life Lamb & Rice - kupiłam w Zooplusie
Dalszy ciąg moich poszukiwań karmy z jak najlepszym składem, w cenie do 100 zł za 15 kg. Ten Fitmin o ile dobrze pamiętam kosztował 99 zł, nie ma kukurydzy na czym bardzo mi zależy ze względu na Kermita [możliwy wpływ kukurydzy na wydzielanie hormonów stresu i agresję], nie ma też pszenicy i innych zbóż oprócz ryżu.

7. Ontario - ostatnie testy dla Top for Dog'a

8. Bosch Sensitive - nagroda z konkursu u Fera.pl


Jeszcze trochę próbeczek i smaczków przywiezionych z zawodów obi. Spora część już została zjedzona.

Jeszcze kilka naszych rzeczy zamierzam sprzedać. Niedługo uzupełnię album - https://www.facebook.com/pg/ProspectTeam/photos/?tab=album&album_id=1601553880059612


Komentarze

  1. Super zakupy! Niestety teraz muszę się trochę wstrzymywać z zakupami, bo niedługo święta, więc oszczędzam :D Zbieram na kamerkę sportową!

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra zakupy :D Przyznam szczerze, że widziałam wystawione identyczne szele z hurtty, tylko chyba 80tki, tak same samiutkie wyglądały, no trochę słabo, ale jak widzę jak wyglądają na psie, tudzież Sonii, to trochę mam żal do siebie, że nie wzięłam :(
    owczarkoweperypetieelzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to już 3 miesiąc biedoty i niekupowania niczego niepotrzebnego, od tego czasu kupiłam tylko smaczki, bo z motywacją dopiero się rozkręcamy, a bez jedzenia ani rusz na treningach agi, wystawowego handlingu, czy rally-o (psst, mamy 4 miejsce! :D)

    Z kolei 19-tego listopada mamy wystawę, więc pewnie nie będę obojętna atrakcyjnym próbkom i okazjom. (często dla wystawców mają rabaty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałabym... Jak sprawują się Hurtty i kurteczka? Z naciskiem, na to drugie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurteczki jeszcze nie miałyśmy okazji porządnie stestować. Głównym jej przeznaczeniem będzie leżenie w niej w klatce po treningu, więc moje jedyne wymagania to że ma być wygodna i grzać - spełnia oczekiwania. So raczej nie będzie w niej chodzić na spacerki bo ma od środka polar, byłoby jej za ciepło.

      Usuń
  5. Dużo pyszności, czyli wszystko się zgadza...no i te norwegi *-*. U nas ostatnio okres oszczędnościowy, bo studenckie życie daje w kość, ale mimo to trzeba powoli gromadzić drobniaki na DDD.
    PS. Też lubię robić zakupy w T4D. Jeśli oni mają to czego szukam, to koszyk napełniam właśnie u nich. Paczka szybko do nas dociera, na co ja zwracam ogromną uwagę. Sprawia to ogromną radość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko oszczędze trochę kasy to również planuje zakup tej klateczki, bo jest ona mega wygodna i lekka z tego co słyszałam, a my często jeździmy pociągiem i noszenie ze sobą zwykłej materiałów ki jest niestety dość uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie materiałowa wydawała się wybawieniem po metalu, ale ten namiocik przebija wszystko :). Na szczęście, o ile wszystko pójdzie po mojej myśli - jeszcze niecały rok i nie trzeba nam będzie w ogóle składanych klatek - własny samochodzik w planach :).

      Usuń
  7. Ostatni szał miałam na wakacjach :D Teraz tylko przebieram w karmie i szukam dla nas tej odpowiedniej :) No i też szukam czegoś dobrego do 100 ale no jakoś ciężko :P
    Pozdrawiam, Złoty Pies

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą