54 KWPR Lublin

Tydzień temu byłam na 54 Krajowej Wystawie Psów w Lublinie. W sobotę wystawiałam po raz drugi moją uczennicę - dobermankę Corine. Dziewczyna spisała się super i została oceniona lepiej niż na międzynarodówce w grudniu. Zeszłyśmy z ringu z doskonałą i zwycięstwem młodzieży :).





Nie byłam przekonana nigdy do wystaw, ale odkąd zostałam wrzucona w rolę handlera - to całkiem fajna zabawa :). Sama Cori jest pierwszą dobermanką jaką poznałam bliżej, i mogę mówić o nich w samych pozytywach. Jej właściciele poza bieganiem z nią i jazdą na rowerze, zarazili się obedience. Cori jest bardzo fajnym psem do życia i do pracy. Jest opanowana w codziennych sytuacjach, ale jak trzeba to potrafi się wykazać. Super się bawi i skupia w każdych warunkach, szybko się uczy. Styl pracy ma taki umiarkowany, nie jest to pies z szałem w oczach, ale na pewno nie klucha. Idealnie dobrali się z jej właścicielami. Cori ma 15 miesięcy. Robi hodowlankę, właściciele twierdzą że wystawy to tylko taka zabawa dla nich, ale być może postarają się też o czempionat. Ja liczę oczywiście na to, że zaprowadzę ich w końcu na zawody obedience :).


Drugiego dnia wystawy byłam już tylko z aparatem, fotografowałam dwie borderki: Eve i Mafię. Mafia najlepszym młodszym szczenięciem w rasie, Eve najlepszym użytkiem, obie pokazywały się na finale na ringu głównym. 

Wiele razy robiłam już zdjęcia na hali Targów Lublin. Zawsze jest to wyzwaniem ze względu na warunki oświetleniowe. Tym razem pierwszy raz byłam tam mając w ręce moją pełną klatkę. Możliwość podniesienia ISO bez strachu o taki szum że nie będzie nic widać - bezcenna.


Zdjęcie wyżej zrobione Canonem 85mm 1.8, wszystkie poniższe Canonem 70-200 f/4 L. Oczywiście 5D Mark II, bez lampy.












Komentarze

  1. Gratulacje, że suczka, której jesteś nauczycielką osiągnęła sukces :) Trzymam kciuki, że będzie tak dalej i Twoi pozostali "wychowankowie" również będą wielokrotnie zwycięzcami!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! Podziwiam za fotografowanie na wystawach, bo sama wiem, jak wielka to sztuka, właśnie głównie ze względu na oświetlenie!

    Zamierzasz pisać gdzieś, kiedyś o swoim nowym foto-cacku? :)

    Corina jest przepiękna! Po ostatnim poście i informacji, że otrzymała ocenę niższą niż doskonałą przeżywałam to z Tobą, całe szczęście, że ten sędzia ją docenił! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Recenzje: Beco Bone