Collection

Zbiór "ciuchów" moich psiaków powiększa się w tempie zastraszającym. Robimy przezwę w zakupach obroży, smyczy i szelek. Na razie muszę dokonać zakupu porządnej saszetki na smaki, a następną rzecz planuję na Skwarkowe urodziny, a będą to miętowe guardy z DogStyle dla mojego staruszka.
Niniejszym przedstawiam wam dokumentację garderoby moich futrzaków.
Na początek obroże...


Jest ich obecnie dziewięć (na zdjęciu brakuje czarnej, nylonowej obroży Skwarka). Od lewej są to...
1. Pomarańczowy Rogz z serii miękkich i lekkich w rozmiarze L 
2. Czarna z polarkiem szyta przeze mnie 
3. Furkidz Hippie Elephants
4. Niebieska z polarkiem szyta przeze mnie 
5. Czerwona zamszowa (nie pamiętam firmy)
6. Rogz Daygow Yellow z odblaskową nitką w rozmiarze M
7. Różowy ActivDog z wzorkiem "orient"
8. Zielony Hilton 
Mieliśmy kiedyś jeszcze czerwoną skórkę i szczeniaczkową obróżkę z dzwoneczkiem.

Szelki...

1. Granatowe step-in (nie pamiętam firmy)
2. Norwegi ActivDog z wzorem "folk"
Mieliśmy jeszcze czerwone step-in które sprzedaliśmy bo były źle dopasowane.


1. Niebieska linka mojej roboty
2. Zielona linka mojej roboty (używamy jej tylko do roweru i czasem do biegania)
3. DogStyle odkupiona z dogomanii
4. Krótka czarna smycz z Lidla

Komentarze

  1. Dużo wam się uzbierało.Ja mam zamiar w maju/czerwcu odświeżyć garderobę łaciata i zakupić mu nowe akcesoria ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Duuuzo tego macie :) Mi najbardziej sie podoba obrozka z numerem 3!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szelkach pewnie się nie skończy i będzie tego więcej, i więcej... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała garderoba jest prześliczna ♥
    Uważaj, bo na pewno sie to nie skończy :D
    Pozdrawiam Martyna i Funny

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, duuużą kolekcję ,,ubranek" mają Twe psiaki :D
    Ale to dobrze,m zasługują na to, co najlepsze :)
    Bardzo podoba mi się szczególnie ta pomarańczowa obroża :D No i niebieska linka, moja też takie mają- Puszek czarną, Misiu zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła ta kolekcja ^^
    Następnym razem chyba będziesz musiała kupić specjalną szafę na psie akcesoria :D
    Ja też zamierzam odświeżyć garderobę Fadulca.
    Ale mówię Ci że to jeszcze nie koniec Twojej kolekcji :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kolekcja. Jeśli chodzi o obroże to na początku bardzo podobała mi się na z łańcuszkiem dla Skwarka, ale teraz nie mogę napatrzeć się na tą pomarańczową *.*. Twoje czerwone szeleczki świetnie się sprawdzają. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, pokaźna kolekcja. :D
    Najbardziej zauroczyła mnie obroża Rogz Daygow Yellow z odblaskową nitką i Hippie Elephants. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O, to w Lidlu były takie smycze? : D
    Robisz te linki na zamówienie? : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były z odblaskową taśmą w łapki, ale po ponad 2 latach używania brzydko pozdzierała się ta tasiemka więc ją odprułam i mamy zwykłą czarną smycz :). Były jeszcze chyba obroże.
      Tego nie planowałam, ale jak by cię taka linka interesowała to mogę zrobić :). Kupowałam po prostu karabińczyki, linkę żeglarską na metry i takie plastikowe ściągacze.

      Usuń
    2. A gdzie można kupić taką linkę żeglarską? : )
      Sorry, nie znam się na tym : P

      A ile byś chciała za taką linkę, jeśli bym się zdecydowała? : D
      Pzdr, Martyna i Fuks. :P

      Usuń
    3. Linkę można dostać w sklepach budowlanych, karabińczyki też.
      A jeśli chodzi o moją, to wszystko zależy od tego jaka grubość linki i muszę się dowiedzieć ile kosztują karabińczyki, bo dawno nie kupowałam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem