Liebster Blog Award! 3

Nie sądziłam, że jeszcze raz wpiszę te słowa w pole "tytuł posta". Dostałam kolejną (już czwartą!) nominację, tym razem od Popo z bloga "Whippecie Szczęście", nie sądziłam, że mój blog jest tak popularny :).
Odpowiedzi na pytania od Popo:
1.W jakim sklepie najczęściej kupujesz ubrania?
Kupuję w różnych sklepach, często dostaję też coś od mojej babci która mieszka za granicą.
2. Czytasz gazety o psach?
Tak. Czytam "Przyjaciela Psa" i zamierzam zamówić prenumeratę "Dog & Sport
3. Nosisz okulary?
Nie
4. Najlepszy smak lodów?
Miętowe, pistacjowe, trudno mi się zdecydować.
5. Uprawiasz ze swoim psiakiem psie sporty?
Tak. Z Sonią obi, frisbee, na wiosnę chcę zapisać się na kurs agi (na razie robimy podstawowe elementy na naszych kilku przeszkodach), a ze Skwarem bikejoring i dogtrekking, o kilku tygodni biegam też z oboma psami co drugi dzień.
6. Byłaś kiedyś na obozie z psem?
Nie
7. Wolisz spacerować w lesie, czy po mieście?
Bardzo lubię las, ale ponieważ mieszkamy na wsi i do lasu chodzę prawie codziennie (czasem idziemy na łąki) to lubię też wybrać się na spacer po mieście kiedy mamy do tego okazję, to taka odmiana i świetna okazja do treningu w rozproszeniach.
8. Ulubiony serial?
Rzadko oglądam seriale, ale lubię "Ranczo" i "Świat według Kiepskich", bo czasem dobrze jest się odmóżdżyć :D
9. W jakim województwie mieszkasz?
lubelskim
10. Converse vs Vans? 
Converse
11. Jeździsz na nartach?
Nie

Swoje pytania i nominowane przeze mnie blogi umieściłam w pierwszej części.

Komentarze

  1. Mieszkacie w tym samym województwie co my ;). Jestem ciekawa w okolicy jakiego miasta, jeżeli blisko nas to możnaby zorganizować spacer z naszymi psiakami :). Pozdrawiam i zapraszam na naszego bloga: chersi-labradoodle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo się można dowiedzieć o innych bloggerach dzięki takiej zabawie :). My jesteśmy konkretnie z okolic Lubartowa.

      Usuń
    2. To w sumie niedaleko, zaledwie 55 km ;). Trzeba będzie coś zorganizować, nie ma co :). Może w niedzielę przypadkowo przyjedziesz na wystawę do Łukowa? :D
      Edit: miętowe lody ♥

      Usuń
    3. W niedzielę wybieram się na DCDC do Warszawy. Nie wiedziałam, że w Łukowie są organizowane wystawy.

      Usuń
    4. Łuków to mi się wydaje że to Warszawa?
      Znam jeszcze jedną bloggerkę która jest z tamtych okolic, i prawdopodobnie będzie na wystawie w Łukowie. ;))

      Usuń
    5. Też nie wiedziałam o tej wystawie, ale podczas wizyty u weta zobaczyłam plakat :D. Możesz podać link do jej bloga? ;)

      Usuń
  2. Też lubisz miętowe! *.*
    Wiesz co dobre. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię miętowe lody. A jeśli chodzi o "Ranczo" to uwielbiam ten serial jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie dobry sposób na poznanie innych. :)
    Lody pistacjowe mm <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zwierzaczek. Bardzo bym chciał zrobić sobie niespodziankę w postaci takiego jednego pieska, no ale nie znam wiem co to za piesek (rasa). Jest mikry noi w niewielkie ciemne plamki. Zobaczyłam jak Dawid Jackiewicz
    w telewizorni miał takiego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem