Wakacje - wszystko kiedyś się kończy


Kończy się ten beztroski czas, nadchodzi pora powrotu do obowiązków. Nam wakacje minęły całkiem nieźle, nie miałam jakiś takich ścisłych planów, ale myślę, że dobrze wykorzystałam te dwa miesiące. Ostatnie dwa tygodnie postanowiłam wykorzystać na lenienie się i regeneracje sił przed powrotem do szkoły, a 1 września wybieramy się do Warszawy kibicować latającym psom i miotaczom dysków :).


Żyję teraz myślą, o moim nowym przyjacielu Canonie który już niedługo zagości w moim domu, na razie odwiedzałam go tylko w sklepie :).

A oto takie małe podsumowanie naszych wakacji (Skwara jest trochę mało na filmiku, ale na lato przypadł właśnie ten czas kiedy zaczął mnie znów olewać, ciągle pracujemy nad skupianiem uwagi).

Komentarze

  1. Szkoda mi ... tak szybko to mineło i teraz znowu 10 miesięcy harowania ;(
    A ja właśnie te ostatnie tygodnie poświęcam psiakom :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie tam koniec wakacji! Jeszcze mamy trochę czasu :)
    Film super, widać że robicie postępy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ale przynajmniej rok szkolny zaczniemy zawodami dogfrisbee xD Filmik jest bardzo fajny, super sobie radzicie w frisbee, a Sonia ma genialne zmiany pozycji ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik jest świetny , oglądam go chyba 100 raz . xD Mam nadzieję , że ze Skwarkiem się wszystko ładnie ułoży - trzymam za Was kciuki . :))
    PS też miałam zamiar oglądać finały .. ale raczej nie dam rady . ;c Ehhh trudno . :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rok szkolny = obowiązki. No tak, w końcu musi ten czas nadejśc. :<
    Świetny filmik, a my życzymy wiele sukcesów razem z Soniulką jak i Skwarem. :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez byc moze bede 1 wrzesnia w Warszawie. Moze sie spotkamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie spędziliście sobie wakacje. Ja też nie robiłam nic specjalnego. Strasznie mi szkodą, że nie pojechaliśmy z Mańkiem do Annówki, ale trudno... może za rok się uda :)
    Ehh, chyba nikomu się nie chce wracać do tej koszmarnej szkoły. :(
    W każdym razie... miłych ostatnich chwil wakacji życzę :)
    Pozdrawiamy, Marcela i Maniek

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna notkę :)
    Szkoda, że wakacje dobiegają już końca...
    Po świetnym filmiku widzę, że wakacje z psiakami odbywały się świetnie :-)
    Mam nadzieję, że podczas roku szkolnego ilość notek nie spadnie :D
    Śliczne zdjęcia!
    Czyli co? Czekam w najbliższym czasie na notkę pt.: "Już jest!", czyli to i owo o Canonie :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie ostatnie wakacje w życiu. Z tą myślą należy przejść kolejny rok i korzystać z każdej wolnej chwili. ;)
    Oglądanie Was to sama przyjemność. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te wakacje...ja na szczęście mam jeszcze miesiąc, ale i tak pewnie minie jak z bicza trzasł :(
    filmik fajny, widać, że fajnie się bawicie:)
    Czekam na post o Canonie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to jest, że wakacje tak szybko mijają? ;/
    Bardzo fajny filmi, czuć wakacyjną atmosferkę :D Sonia super pracuje! Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. No szacunek! :)) To z wchodzeniem na drzewo ekstra!
    A jak uczyłaś tego chodzenia z łapami na Twoich stopach? :) Kusi mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prosta sztuczka. Ustawiasz psa za tobą, stajesz w rozkroku ze stopami do środka, wprowadzasz psa między twoje nogi i klikasz wtedy kiedy postawi ci łapy na stopach. Potem odrywarz od ziemi jedną nogę, robisz krok, potem dwa itd. i klikasz jeśli pies nie zdejmuje łapek z twoich stóp :).

      Usuń
    2. Dzięki :) Spróbujemy :D

      Usuń
  13. To prawda. wakajce szybko mijają. Ja się nie obejrzałam i juz koniec. Ale chociaż widac, że dobrze sporzytkowane były u Was te wakacje. Sonia nauczyła się wchodzić do wody, co raz lepiej wam idzie i we frisbee i w obi. Filmik super. nie wiem dlaczego nie wpadłas na to, żeby robić filmiki na zamówienie! (jak zaczniesz ja jestem 1 w kolejce!!!!! xD). Twoje psiaki sa super (z jednym wyjątkiem i Ty chyba wiesz jakim ;)). GRATULUJE TAKICH WAKACJI I ŻYCZĘ WAM, ABY KAŻDE TAKIE BYŁY. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jej... nie chce mi się do szkoły ;c nawet nie chcę o tym myśleć... my trochę słabo wykorzystałyśmy wolny czas ze względu na pogodę Bonka upały strasznie przeżywa ; nie chce się ruszać , jeść , bawić się , zupełnie nic :p . Fajnie wam ,że będziecie na DCDC ja niestety nie mam możliwości :c ale mam nadzieję ,że zaserwujesz masą zdjęć i filmików :D . A filmik super!
    Pozdrawiamy , Bona i Madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje psy też nie przepadają za upałem, ale po 20:00 już dało się wyjść na spacer :). W tym roku na DCDC nie planuję zbyt dużej ilości zdjęć, bo duża odległość + sport to dla mojego skromnego aparaciku spore wyzwanie, ale filmiki jak najbardziej będę próbowała nagrywać.

      Usuń
  15. Filmik jak zawsze rewelacyjny <333333333333
    Widać, że w te wakacje się nie nudziliście ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj odkryłam Twojego bloga i jestem pod ogromnym wrażeniem umiejętności Twojej Sonii! Mam siedmiomiesięczną suczkę, staram się z nią dużo pracować, ale to jest raczej na zasadzie podstawowych komend i dodatków w postaci daj łapę, czołgaj się. Czy możesz mi poradzić gdzie mogę znaleźć jakieś instrukcje, porady dla początkujących chcących nauczyć psa skoków, slalomu i innych ciekawych rzeczy? Chciałabym póki co spróbować sama, w mojej okolicy jest szkoła Agility, ale kurs trwa od marca do listopada, więc musimy poczekać kilka miesięcy, a z chęcią bym już teraz nauczyła moją Lunę czegoś nietypowego:) Serdecznie pozdrawiam, gratuluję bardzo ciekawego bloga i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o sztuczki, to polecam książkę "101 psich sztuczek", ewentualnie tą stronę - http://www.psiesztuczki.pl/. Nigdy nie korzystałam z tych instrukcji, ale kiedyś przeglądałam stronkę i myślę, ze jest całkiem ciekawa. Ja w większości sama wymyślam sposoby nauki konkretnej sztuczki, a inspirację czerpię przede wszystkim z filmików na yt. Powodzenia w pracy z Luną :).

      Usuń
  17. Super filmik i wow! nie wiedziałam, że Sonia tyle potrafi :) brawa za treningi i umiejętności! Muszę częściej do Was wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem