Wybory Najsympatyczniejszego Kundelka 2013

fot. Jakub Orzechowski - Agencja Gazeta
W niedziele byliśmy z Sonią na Wyborach Najsympatyczniejszego Kundelka Lublina, imprezie organizowanej przez czasopismo "Cztery Łapy" i lubelskie schronisko.
Kiedy się dowiedziałam, że odbędzie się to w tym roku nie byłam pewna czy uda mi się pojechać, bo dzień mi nie pasował. Ale w końcu jakoś się to udało zorganizować.
Wybrałam się tam głównie dla rozrywki i przetestowania tego co wypracowałam z Sonią w wakacje odnośnie skupiania się w rozproszeniach. Przyznam, że psina pozytywnie mnie zaskoczyła, bo skupiała się bardzo ładnie, była grzeczna, nie bała się i najwidoczniej duża ilość psów i ludzi w ogóle jej nie przeszkadzała. Z kilkoma psiakami się przywitała. Jak zwykle entuzjastycznie reagowała na te małe, a bała się dużych.
Odbywały się różne konkursy. Myślałam nad wzięciem udziału w konkursie na sztuczki, ale bałam się jak psina się zachowa jeśli ja się zestresuję, więc zrezygnowałam, ale zgłosiłam ją do mało ambitnego konkursu na najdłuższy ogon, gdzie zajęła czwarte miejsce. Wygrałyśmy puszkę karmy i składaną miskę, poza tym dostaliśmy różne ulotki i gazetkę "Cztery Łapy".
Miałam też okazję obejrzeć lubelskie schronisko, w którym dotąd nie byłam mimo że mam niedaleko.
Na pewno na Wyborach Najsympatyczniejszego Kundelka pojawimy się też za rok i może wtedy Sonia zaprezentuje swoje skromne umiejętności na scenie a nie na trawniku obok :).

fot. Jacek Babicz - Kurier Lubelski

Zrobiłam też kilka zdjęć - http://jaworskaphoto.blogspot.com/2013/10/wybory-najsympatyczniejszego-kundelka.html?showComment=1381261336570#c296957139528930618

Komentarze

  1. Chciałam się baaaardzo na to wybrać, jednak niestety - za daleko... :( gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że się nie odważyłaś :) Choć ja też mam takie opory, że się zestresuję i popsuje wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że w pobliżu mojego miasteczka nie organizują takich zabaw, bo chętnie bym zobaczyła ogrom kundelków *.*
    Mam nadzieję, że kiedyś zadebiutujecie na scenie, czego bardzo Wam życzę..

    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! :D Fajna inicjatywa ;) Gratuluje wygranej, a w sztuczkach na pewno zajęłybyście wysokie miejsce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Impreza musiała być pewnie udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. E a ja myślałam że te zdjęcia są z występu... szkoda, że zrezygnowałaś :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna impreza! Żałuję, że u nas czegoś podobnego nie ma...
    No i jeszcze większa szkoda, że zrezygnowałaś... Nic to, nie pierwsze, nie ostatnie występy, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zabawa! U nas niestety nie ma czegoś takiego.:( Pozdrawiamy!
    futrzak.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że będziesz na wyborach naj. kundelka :). Gratulujemy występku :). Bardzo fajne i zabawne zdjęcia :). Gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem