Coraz bliżej święta

Za 9 dni wigilia, niewiarygodne jak ten czas szybko leci. Już nie mogę się doczekać, powoli mnie ogarnia ta świąteczna atmosfera. Poza tym jeszcze tydzień przerwy świątecznej, w końcu będę miała trochę więcej wolnego czasu :).


Zastanawiałam się nad prezentem świątecznym dla Soni. W końcu doszłam do wniosku, że tak na prawdę niczego nie potrzebuje. Zabawki dostała niedawno, obróżek ma sporo, szelki też ma, a nie chcę wydawać pieniędzy na niepotrzebne rzeczy. I tak wiadomo, że prezenty dla psa sprawiają największą radość właścicielowi. Dlatego postanowiłam, że w ramach prezentu przez cały czas kiedy będę miała wolne od szkoły będziemy chodzić na bardzo długie spacery, bo będziemy mogły pójść na spacer wcześniej i nie będę musiała martwić się tym, że o 16:00 robi się ciemno. Z pewnością ucieszy się, że poświecę jej jeszcze więcej czasu :).

Święty Mikołajek z prezencikiem :)

Komentarze

  1. Urocze zdjęcia *-*
    Ja dopiero dziś zorientowałam się jak święta są już blisko.
    Moja Zuzia dostanie pod choinkę drobny prezencik a głównie długie spacery i więcej pieszczoch :) Czy będzie jeszcze jakiś post tuż przed świąteczny? Jeśli nie, to na wszelki wypadek:
    Wesołych świąt! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam w wigilę napisać post z życzeniami :D.

      Usuń
  2. Zdjęcie boskie jak już mówiłam ! :) A przerwy świątecznej w tym roku są aż 2 tygodnie :DD znaczy może to zależy od szkoły ale my wracamy 7 stycznia. Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też 7 stycznia. :D
      Ale będzie dużo czasu na spacery z piesełem! :D

      Usuń
    2. U nas w szkole wracamy już 2 stycznia, tylko potem mamy długi weekend.

      Usuń
  3. Urocze fotki :) Ja w sumie także zdecydowałam, że niczego specjalnego psiskom nie kupię, tylko poświęcę im więcej czasu - to chyba dostarczy im więcej radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewiarygodne. A wydaje się jakby chociaż mikołajki były wczoraj.... :)
    Twoje zdjęcia są co najmniej magiczne! Po prostu działasz cuda. No cóż się dziwić. Taka piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy, ze za 9 dni wigilia! :O My tu nawet choinki nie mamy, aż wstyd. Kurde cały czas chce zrobić Funny takie zdjęcia jak to pierwsze, ale zawsze nie mogę znaleźć czasu :P My akurat zabawek mamy mało, tylko dużo szarpaków, ale one się już znudziły.. Ale fakt, faktem dobrze jest poświęcić psu więcej czasu niż zazwyczaj, ja już szykuję trasę na około 10-15 km. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też nie mamy choinki, u nas w domu ubieramy dopiero w wigilię :). Pomysł na zdjęcia z lampkami przyszedł mi przez to, że musiałam wcześniej zdjęć ze strychu ozdoby choinkowe, żeby robić stroiki (mamy w szkole taki konkurs między klasami). Nie jestem z nich do końca zadowolona bo trudno mi było dobrze doświetlić Sonię, a równocześnie żeby dobrze było widać kolory światełek. Ale spróbujemy jeszcze raz w święta, przy choince :).

      Usuń
  6. Zdjęcia są cudne . *.*
    Czas leci i to jeszcze jak szybko . :)
    Pozdrowienia . :D

    OdpowiedzUsuń
  7. My również powoli przymieramy się do zbliżających się świąt... dziś jadę po prezenty! =D
    Fajne zdjęcia ;)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotki są prześliczne :D. Szczególnie urzekło mnie to ostatnie :). Co jest w tym małym fajowym prezenciku, zawieszonym na pyszczku Soni?
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest puste pudełeczko opakowane w papier do prezentów :). Na początku chciałam żeby trzymała go za wstążeczkę, ale szybko wypluwała. Lepiej sprawdziło się zawieszanie go na pyszczku :).

      Usuń
  9. Cudowne zdjęcia! :D
    Też mam zamiar zrobić takie świąteczne fotki, ale jeszcze na razie nie mamy lampek na choinkę :c
    I przydałaby się czapeczka Mikołaja, ale jak Fuksowi zakładam to ją ściąga "wstydzeniem się" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne fotki, ta z prezentem mnie rozwaliła :D
    No tak, faktycznie święta juz za pasem, a ja jeszcze nie kupiłam nic dla Rudzia ;o! Trzeba się sprężyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia przepiękne, szczególnie to drugie :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. boże przecudne zdjęcie ;) i zgadzam się w 100% te wszystkie gadzety tak naprawdę radują nas a pies bardziej doceni jak poswiecimy mu wiecej czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze też muszę strzelić Setusowi fotkę na tle lampek : D !
    Seti raczej też na święta nic nie dostanie. Chociaż zastanawiam się nad jakiś pluszakiem .....który i tak pewnie do następnego dnia już nie przeżyje

    OdpowiedzUsuń
  14. My też nie możemy się doczekać Świąt, szkoda tylko, że prawdopodobnie nie będzie wtedy śniegu. :(
    Właśnie widziałam na fb, że wygrałyście obróżkę z Modnej Kozy. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już widziałam i bardzo się cieszę :). Czyli jednak Sonia dostanie na święta rzeczowy prezent (chociaż wątpię, że dotrze do nas przed świętami).

      Usuń
  15. Mmm... Wigilia! <3 Kocham wigilię, ubieranie choinki, przystrajanie domu, świąteczne potrawy! Dla mnie to raj! :D Także widziałam, że wygrałyście obrożę z Modnej Kozy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja klasycznie moim kupię jakieś wypasione smakołyki :D Rzadko im kupuję, więc w święta wydam te 20 zł na jednego :P Ale jak tak mówisz, dla psiaka najważniejsze jest, by mieć dużo kontaktu z właścicielem :) Z tego Sonia ucieszy się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sonia jest piękna.:) Ta fotka z prezencikiem wyszła wspaniale! =) Nie wiem jak to robisz.: ) Ten spacer to bardzo dobry pomysł.:) Ja musiałam uzupełnić zapasy i na Święta kupiłam wiele smaków od Trixe, Puriny i Maced chcę kupić jeszcze piłkę na sznurku ( bo mieliśmy tyle... Ale zostały pożarte).

    Pozdrawiamy! zdaniemlackiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Już Ci to mowiłam, suuuper zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, ja też czuję tę magię świat :) Z tym prezentem to bardzo dobry pomysł, Sonia pewnie bardzo się ucieszy ;)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze nie czuję tej świątecznej atmosfery... U nas to nawet śniegu nie ma :(
    Śliczne zdjęcia, jak zrobiłaś to, że masz takie kółeczka na pierwszym zdjęciu?

    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też śniegu nie ma, ale przeżyję to. W końcu to nie są moje pierwsze święta bez śniegu. Te kółeczka są z lampek choinkowych rozłożonych na podłodze. Jeśli chodzi o to co robię, że tak fajnie to wygląda, to po prostu ustawiam ostrość na Sonię, tak że tło jest rozmyte. Wydaje mi się, że ładny bokeh to właściwość obiektywu, ale czasem udaje się też w gorszych jakościowo szkłach (mi kiedyś wychodziło to całkiem fajnie w starym kompakcie).

      Usuń
  21. Ja też nie będę nic nowego kupować dla Zuli. Jedziemy na działkę, a to dla niej (i dla mnie) najlepszy prezent pod słońcem :) No i rozumiem, że twoje plany a propos schroniskowego psiaka nadal aktualne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualne, ale niestety przełożone na trochę później, bo ogrodzenie jeszcze nie skończone (właściwie to brama), a nie chcę wziąć psa dopóki nie będzie gotowe i zabezpieczone. Podczas ostatniej wizyty w schronisku wpadł mi w oko cudny, puszysty psiak w typie malamuta/husky i zwariowana sunia przypominająca łajkę syberyjską lub trochę dziwnego mieszańca haszczaka.

      Usuń
    2. No bez płotu to z haszczakiem będzie trudno :P Czyli co... marzenie o swoim zaprzęgu chyba powróci ze zdwojoną siłą? Bo haszczak bez zaprzęgu to tylko połowa haszczaka :)
      Pozdrawiam i trzymam kciuki!
      (niech kończą ten płot szybko, bo jestem ciekawa jak ci twoi ulubieńcy wyglądają!)

      Usuń
    3. http://1.bp.blogspot.com/-Q0wU7QR_lPg/Uq2qcsCImXI/AAAAAAAADuA/Ltww1IjB8qk/s640/IMG_9473.jpg - suczka w typie łajki/husky, jest tylko trochę mniejsza niż normalny haszczak, ale ma świetny charakter :). Puszystego psiaka nie mam zdjęcia. Jeszcze ta psina jest cudowna, ale nie wyprowadzałam jej na spacerek, widziałam ją tylko chwilę przez kraty, więc nawet nie wiem jaki ma charakter - https://lh3.googleusercontent.com/-1tKhoTQLY_M/UqYvFZFzM4I/AAAAAAAAH1s/9r-sIrednck/s640/IMG_4194_resize.jpg. Mój poprzedni ulubieniec, czarno-biały haszczak, znalazł już domek.

      Usuń
  22. Długie spacery to z pewnością najlepszy prezent dla psiaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie szybko ten czas leci! Za chwilę wigilia , święta nie mogę się doczekać .
    Zgadzam się z tym ,że prezenty cieszą najbardziej właściciela , no chyba ,że kupiłabym Bonce kurę to by się ucieszyła :p
    Pozdrawiamy , B&M

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak słodko wygląda Sonia z prezentem <3
    Dobry pomysł z tymi prezentami, co za dużo, to nie zdrowo =)
    Ja także nie planuję coś specjalnego...

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem