5 lat...

Tyle minęło odkąd urodziła się to czarne stworzonko...


Moje maleńkie kochanie, mój kochany idealny piesek (pierwszy raz powiedziałam o niej, że jest idealna! tak - jest, mimo wszystkich trudności jest idealna!), stworzenie które wkręciło mnie w psi świat, dzięki niej robię to co robię . Kocham cię dzidziu! Wszystkiego najnajnajlepszego! Zdrówka, radości z każdego dnia i obyśmy jeszcze jak najwięcej lat spędziły razem!
Post trochę spóźniony bo urodziny Soni przypadają na koniec maja ;).


Namęczyłam się z tym filmem... Nigdy więcej Movie Makera!

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego!
    Filmik jest świetny, widać, że Sonia wykonuje Twoje polecenia z entuzjazmem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na filmik, świetny jest ;) Wszystkiego naj-najlepszego dla Soni!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego. Świetny film.

    Pozdrawiamy Hania & Fiona
    jaimojaspanielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1OO lat Sonia!
    Filmik świetny, widać, że długo nad nim pracowałaś ;)
    Bardzo ładne ujęcia!

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego i tutaj :D. Filmik jest naprawdę super, można oglądać po kilka razy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Stówki! :D Filmik świetny :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego Sonia!
    Super filmik

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego Sonia! Piękny filmik ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego ! :D O filmik jeszcze nic nie napisałam, więc.. Jest boski ! Oglądnęłam 4 razy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny filmik no i wszystkiego najlepszego dla Soni! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten filmik jest świetny! :)
    Sto lat!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! Filmik jest piękny *u*

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego, jesteście cudowne i tworzycie razem udany duet, a z Kermitem udane trio! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najnaj! Super filmik, świetnie się Was ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! :D
    Super filmik! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże jaka ona jest kochana!!! <3 Filmik mega, mega, mega, mega!!! <3 <3 Świetna jakość, Sonia dała z siebie wszystko! Najlepsza, moja ulubienica! :D <3 Tak bardzo fris-obi dog <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny filmik :) I najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego najlepszego :) ! widziałam już filmik na fejsbuczku mega uroczy , radosny i fajnie zrobiony :D ! co do movie makera tak bardzo fajny program ze muszę co chwile zapisywać projekt bo z większą ilością materiału wyskakuje błąd i wszystko się rąbie ale cóż nic lepszego nie mamy :p
    i tak nawiasem : czym nagrywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 1100D + Helios 44M-4 58mm f/2 i kitowy obiektyw Canona.

      Usuń
  20. Jak wiesz, filmik mi się baaardzo podoba! Jeszcze raz najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Filmik jest rewelacyjny!
    Samych najlepszości życzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepszego Soniu! :)
    Jejciu, filmik jest prześwietny! :)

    Kręć lustrzanką, bardzo fajnie to wychodzi ;)
    Pozdrawiamy, Martyna i Fuks.

    OdpowiedzUsuń
  23. Opłacało się męczyć w Movie Makerze! Świetny filmik! A jaka Sonia jest wielozadaniowa!

    Sto lat Soniu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny film <3
    Sto latek Sonia! Sukcesów, sukcesów i jeszcze raz sukcesów <3
    Pozdrawiamy ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Super filmik!
    (http://daisy-yt.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super filmik, ale kurczę, też miałam brać tę piosenkę do naszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D ja też zawsze staram się wybierać oryginalną muzykę, a przynajmniej nie taką samą jak w filmikach na popularnych kanałach.
      Jak Tobie to nie przeszkadza to możesz brać tą samą piosenkę co u nas ;).

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem