Nasze zabawkowe zbiory

pfsi... myślałam że mamy tego więcej :P


- Fastback Flex z Dog Chow (nieźle zgryziony)
- 2 zwykłe Fastbacki (też bardzo zniszczone, ale mało po nich widać bo są kolorowe)
- SofFlite
- 2 Super Aero
- piłeczka Kong Sqeezz
- 3 piłeczki tenisowe Kong AirDog
- wyrzutnia z Biedronki
- mała piłeczka Trixie (bardo podziurawiona i wywierciłam w niej dziurę na sznurek)
- Hoko Funny (sznurek dorobiłam ja)
- klasyczny Kong
- Kong Wet Wubba
- drewniany koziołek do obi
- piłka ażurowa Cyber Rubber
- piłka ażurowa Hol-ee Roller
- pluszowa, piszcząca kość z Biedronki
- szarpaki od Fleece tug toy for dogs
- szarpak warkoczyk z konkursu u Zoe
- czerwono-biały szarpak z konkursu u Kai

Komentarze

  1. Nieźle :D U nas 3/4 zabawek to piłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zbiór. :)
    Też mamy tą różową piszczącą kość z Biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wy tego macie o.O my to ledwie jedną piłkę, szarpak, gumową kość i dwa pluszaki :D

    Pozdrawiamy Hania & Fiona

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły zbiór :). Z tego chciałabym kupić dyski i piłkę ażurową :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Wasz zbiór. Ja ciągle kupuję i kupuję a i tak jest mało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem niezłe zbiory :P
    Okruszkowi do szczęścia potrzebne są tylko kongi, bo czego innego to on nie ruszy xD

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba też za jakiś czas zrobię takie foto :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę się uzbierało tych zabawek my mamy o wiele mniej
    Super zabawki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny i kolorowy zbiór :) W porównaniu do was wychodzimy na brudasów i flejtuchy...bo wszystko albo mokre, albo w błocie i ziemi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się wszystko myć po zabawie, bo bardzo nie lubię jak coś jest brudne :D.

      Usuń
  10. kurde ,niektóre dyski wcale nie zniszczone ;D Ładna kolekcja zabawek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aero i Softem bawi się tylko Sonią, dlatego są w takim dobrym stanie ;).

      Usuń
  11. a ja się cieszę z naszych kilku piłek..... ;p
    niejednej zabaweczki Wam zazdrościmy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no ładnie ! :D My też się ostatnio troszkę wzbogaciliśmy ale dalej czuję silną potrzebę powiększania zbiorów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kość z biedronki przetrwała u nas aż jeden spacer :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy zbiór :) U nas najwyższy czas dokupić zabawek, bo wiele ich ubyło od ostatnich zakupów.
    Pozdrawiamy! :D

    http://cheriandvera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba nigdy nie zrobię zdjęcia naszej kolekcji :P
    Wielu rzeczy nie używamy (albo używamy od wielkiego dzwonu) a mimo wszystko bardzo trudno mi się z nimi rozstać...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem