Odchudzanie... czy to już koniec?

Sonia schudła :). Na reszcie wygląda trochę lepiej, ale czy już wystarczająco? Czy jeszcze ma coś do zrzucenia? Mam dylemat... Wygląda na chudszą, jest bardziej energiczna, żeberka są wyczuwalne. Jej obwód w klacie to teraz 52,5 cm, a w kwietniu ubiegłego roku miała około 58 cm (pamiętam, bo kupowałam jej szelki). W ciągu ostatnich trzech lat przyzwyczaiłam się do niej grubej i nie wiem jaki ma być jej docelowy wygląd. Widziałam psy o ładniejszej sylwetce, ale może taką Sonia ma budowę, jest kundelkiem, więc nie mogę jej porównać za bardzo do innych psów. Czy mam już zwiększyć jej dawkę jedzenia, czy pozostać przy tej maleńkiej jeszcze trochę? Boję się, że przesadzę... Może ktoś z was odchudzał kiedyś psa i potrafiłby mi coś doradzić. Tak wygląda na chwilę obecną:

fotka nie jest najlepsze, ale chyba widać jej sylwetkę ;)
Waży około 11, może 10 kg, ale mam zepsutą wagę która co chwila pokazuje co innego więc wolę się nią nie sugerować.

Komentarze

  1. Wydaje mi się, że Sonia jest dobrej budowy :). Jedyne co może mylić to to, że jest długowłosa i w niektórych miejsach może wydawać się, że jest grubsza, a to sierść :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może by zrobić jej zdjęcie mokrej. Spróbuję jak będzie jakaś okazja do wodowania :D.

      Usuń
    2. Dobry pomysł :) I prosimy zdjęcie wyglądu z góry - wtedy łatwiej ocenić .

      Usuń
  2. Według mnie teraz jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co przesadzać, Sonia ma bardzo ładną budowę. Możesz zwiększyć jej trochę dawkę jedzenia, ale bez zbędnych ilości :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sonia ma bardzo ładną budowę. :) Moim zdaniem jest teraz idealnie. ;)
    Pozdrowienia. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna. Nie każda suka musi mieć talię osy XD .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda suka musi mieć talię osy, ale jak pies jest bardziej aktywny, to im jest lżejszy tym lepiej ;).

      Moim zdaniem Sonia wygląda ok, ale trochę ciężko ocenić przez futro, przydałoby się też jakieś foto z góry.

      Usuń
  6. Jest śliczna! Myślę, że wystarczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spójrz na nią z góry, mniej więcej pod kątem prostym, powinna mieć zarysowaną talię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze jest, jeżeli czuć żeberka to jest dobrze :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda super! Ona nie ma jeszcze tak dużo tej sierści, mój haszczak cały czas wygląda jakby był z nadwagą, a porcje ograniczyłam mu już do minimum. Ale on z tych raczej mało aktywnych, więc i spalać za bardzo nie ma jak.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ją odchudzam Kentucky'ego i schudł już 5 kg. Ją mu daje cały czas mała dawkę jedzenia i nie zamierzam mu dawać większej dawki gdy będzie mieć tą idealna sylwetkę ;) mi się wydaje że Sonia wygląda idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam smukłe i wysportowane taile psów, moim zdaniem Sonia teraz wygląda idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Myśle, że wygląda ok :)
    A jeśli ma lekko wyczówalne żebra to znaczy, że ma idealną wagę.

    Mój blog KLIK
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie wygląda idealnie . Jeśli żebra są wyczuwalne to znaczy ,że jest dobrze . Moja Chi przed odchudzaniem była nazywana przeze mnie bezkręgowcem , ponieważ nie wyczuwałam jej żeberek , teraz są mocno wyczuwalne i jestem bardzo zadowolona . Sonia ma ładnie podkasany brzuszek , wygląda na prawdę super ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz jest naprawdę świetnie ;)

    Pozdrawiam, Olga&Kaprys.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sonia ma super sylwetkę :) Nie warto porównywać do innych psów bo każdy pies ( nawet z tej samej rasy) jest inny i ma inną budowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest naprawdę dobrze!
    Jak ja odchudzałam Zulę, to też było mi ciężko - przyzwyczaiłam się do swojego 10kg psiaka ;)
    A teraz? 7kg jak się patrzy! Zrób zdjecie od góry, lepiej będzie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wygląda! Ja bym została przy tej dawce, którą dostaje teraz i po prostu obserwowała. Zawsze możesz dawkę zwiększyć, ale pamiętaj, że trudniej utrzymać prawidłową wagę (i odchudzić psa) niż go trochę "upaść" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ada, myślę, że Sonia wygląda świetnie! Tylko teraz pilnuj się, żeby jej nie upaść z powrotem. Mnie czeka odchudzanie Zu, ale jako że i tak już dostaje głodowe porcje jedzenia, których nie wyobrażam sobie jeszcze zmniejszać to chyba po prostu zaczniemy regularnie jeździć na rowerze - znaczy ja jeździć, a ona biegać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja odchudzałam sunię, też w sumie kundelek bo to taki "york z lasu" i rzeczywiście trudno jest ocenić czy już czy jeszcze ale myślę, że Sonia już wygląda dobrze. Dawkę już jej dawaj normalną bo dziewczyna i tak sporo zrzuciła :D

    Zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sonia wygląda teraz świetnie :)
    Możesz jej zwiększyć dawkę jedzenia do normalnej i pozostawić przy takiej aktywności jak jest lub zwiększyć (w końcu idą wakacje ;p).

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda super! Jeśli żebra są łatwo wyczuwalne to jej waga jest ok :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem