Kilka dni temu minął rok...


Komentarze

  1. Jejku, jak to szybko minęło... [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, ten czas tak szybko leci... :(
    A post o tym rok temu był pierwszy jaki zobaczyłam :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku... :( Strasznie to szybko minęło ... :c [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas leci okropnie... u mnie 2 października stuknęła rocznica odejścia świnki morskiej. Skwarek na pewno teraz jest szczęśliwy, kiedyś się spotkacie. [*]

    OdpowiedzUsuń
  5. [*] Ja 28 września obchodziłam rocznicę straty mojego ukochanego kundelka ze schroniska, który zginął pod kołami samochodu..

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze będziemy pamiętać:(
    http://lusiek.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze będziemy o nim pamietać, był wspaniałym psem, miał wspaniałą właścicielkę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zapomnimy o jego kochanym serduszku i tej cudownej walecznej duszy!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie za 5 dni mija rok....
    Łączę się z tobą w bólu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem