Szeleczki


Po trochę dłuższym oczekiwaniu niż zapewniała obsługa sklepu ProDog (wysyłka w 24 godziny? taaa... zamówione w niedzielę 21.9, zapłacone od razu przez internet, wysłane w ten poniedziałek, doszły przedwczoraj...) mam moje wymarzone szeleczki Hurtty :). Są cudne :).
Miałam problemy z doborem rozmiaru, bo nie mogłam nigdzie znaleźć dokładnych wymiarów. W końcu zamówiłam Y 60 i są na szczęście dobre na Sonię :). Przód jest trochę luźny, ale nie przeszkadza to tak bardzo, a jakbym wzięła mniejsze to by były prawie na pewno za małe. I tak są cudne :D.




wygląda jakby wbijały się w pachy - to przez sierść, są około 2 cm od przednich łap, a pasek między łapami jest luźny ;)

Komentarze

  1. Ślicznie jej w nich :D. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu, magia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne szeleczki. Pięknie Sonia w nich wygląda. Uwielbiam takie kolorki *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są! I Soni jak twarzowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas było to samo - szły dłuuugo, zamówione i opłacone 28 września, doszły wczoraj :] My mamy kolor ruszoffy. Pozdrawiam.

    Medleydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :-). Uwielbiam hurtty, choć ja celuję zawsze w czerwone. Miałam w planach zakup norwegów, ale bałam się, że z rozmiarem nie trafię i w efekcie Mika dostała szelki Y Trixie Fusion pomarańczowe. Musiałam zmniejszać dwa razy, ale teraz leżą ok.
    Super zdjęcia! Muszę i ja w teren pójść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko poszłam za mój dom żeby zrobić Sońci fotkę w szelkach :D a tam takie ładne słońce było...

      Usuń
  6. Super szeleczki :D Bardzo pasują do Soni!
    Szkoda, że było opóźnienie w dostawie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sonia świetnie w nich wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah jakie piękne! Fajnie,że wybrałaś ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda w nich! Na dodatek cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne szelki, idealnie pasują do Soni! :)
    A fotki jak zwykle przepiękne! To światło... <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne szelki <3 , Sonia bosko w nich wygląda :) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaakie genialne! Nam też by się przydały... Idealnie pasują Sonii.:)

    Pozdrawiamy, zdaniemlackiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja marzę dokładnie o takich zółtych lub pomarańczowych <3 Na razie muszę kupić norwegi ,a na drugi rok kto wie? Ale rozważam też nad Juliusami. Czemu to wszystko takie świetne i takie drogie ? :P
    Ślicznie Sonia w nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygląda! :) Chciałam szelki z hurtty, ale musi mój psiak osiągnąć dorosłe rozmiary :D
    Pozdrawiamy, Ola i Piano :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szelki są śliczne! :) Czekanie na paczkę to coś okropnego... ja na juliusy czekałam 3 tygodnie i nadal czekam na napis do nich ponieważ mieli podesłać w drugie paczce aby nie zwlekać z wysłaniem szelek, eh.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście superowe te szele! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są, genialne kolory!
    http://thestryofmydog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super szelki, Sonia ślicznie w nich wygląda a kolorek bardzo pasuje :)


    Blog foto
    Blog o Okruszku
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem