Niespodzianki od firmy Merrell

Merrell jest głównym sponsorem Pucharu Polski w Dogtrekkingu. Na początek informacja o zawodach:


więcej na: www.merrell.pl


Dostałam jakiś czas temu maila od agencji Konkret PR z prośbą o podanie adresu do wysyłki prezentów, ponieważ ich firma planuje akcję poświęconą psom. Zgodziłam się, podałam adres i otrzymałam niedawno paczuchę a w niej...


w fajnym pomarańczowym plecako-worku: 
- bidon na wodę dla psa
- dwa frisbee
- zawieszki do obroży z imionami Soni i Kermita (wow! to była najfajniejsza niespodzianka)
- teczka z informacją o zawodach sponsorowanych przez firmę



Plecakoworek okazał się najbardziej przydatny, dla mnie super sprawa na treningi, gdzie muszę sobie wziąć kilka zabawek, koziołki, czasem dyski, długą smycz i zazwyczaj brałam torbę, a taki zakładany na plecy worek jest o wiele wygodniejszym rozwiązaniem :). Mała rzecz a cieszy.
Zaskoczyły mnie identyfikatory, nie podawałam imion moich psów, osoba która wysyłała prezenty musiała wziąć je z bloga :).
Dyski są takiej sobie jakości (w końcu to gratisy nie ma się co spodziewać rewelacji), ale na pewno są o wiele lepsze niż niejedne frisbee dodawane w gratisie do karmy, albo sprzedawane kiedyś w Biedronce. A nam posłużą jako.... targety do obedience :)

Dziękujemy za miłą niespodziankę! 


Komentarze

  1. Widzę, że dostaliście te same prezenty. Mi też bardzo spodobała się zawieszka, a z tyłu można wygrawerować numer i będzie adresówka :).
    Ja właściwie w obi nie korzystam z targetu, ale do ludzkiego rzucania będzie w sam raz :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło ze strony firmy, że podarowali niektórym psiarzom takie prezenty :)
    A adresówki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i przydatne gadżety, miejmy nadzieję, że posłużą Wam jak najlepiej i szybko się nie zniszczą, powodzenia! ;)

    Pozdrawiamy,
    Gosia & Ruby
    myflyingcavalier.blogspot.com (jeszcze nic, ale niedługo coś nowego)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem