Recenzje: obroża Gadżeciaki


Kermit miał przyjemność testować nową obróżkę, którą otrzymaliśmy od Gadżeciaków. Jest to jedna z firm szyjących psie akcesoria tzw. "handmade", czyli ręcznie, na specjalne zamówienie. Robią bardzo fajne akcesoria z haftem, tym razem wprowadzają coś nowego... coś lekkiego, szybkoschnącego, łatwego do czyszczenia i nierdzewiejącego.


 

Świetna obroża dla psich brudasów i wielbicieli pływania. Szyta jest z kodury - materiału który szybko schnie, nie mechaci się, nie traci koloru i łatwo się go czyści. Wszystko sprawdziło się w praktyce, Kermit nosił obrożę non stop dwa tygodnie. W tym czasie byliśmy kilka razy nad wodą, Kery moczył się w błocie i biegał po krzakach. Obroża się pobrudziła, po dwóch tygodniach ją wyprałam - jest jak nowa (na pierwszym zdjęciu w poście obroża jest po praniu, na powyższym przed praniem). Wybrałam do tego podszycie z neoprenu. Miałam do wyboru neopren lub siateczkę dystansową i zdecydowałam się na ten pierwszy, bo bardzo go lubię. Sonia ma go w szelkach i obroży hurtty, jest miękki, ładnie wygląda, nie niszczy się, nie mechaci, łatwo go uprać i szybko schnie. Gadżeciaki zrezygnowały z metalowych okuć w tej obróżce i wykorzystały plastiki. Wydaje się to trochę kontrowersyjne, sama miałam na początku wątpliwości czy nic nie puści przy mocniejszym szarpnięciu. Na szczęście nic takiego się nie stało, a Kermit miewa zrywy (szczególnie jak zrobi rozbieg na 10 m lince bo zobaczy np. jakieś dzikie zwierzę). Zarówno zatrzask jak i kółko do przypięcia smyczy mocno trzymają ;). Obroża jest leciutka i oczywiście nic nie ma prawa rdzewieć bo nie ma metalu.



Ode mnie duży pozytyw :). Obroża będzie jedną z naszych ulubionych na spacery, na których planujemy się pobrudzić. Jest na prawdę wytrzymała chociaż na taką nie wygląda ;).

akcesoria Gadżeciaków kupicie za pośrednictwem ich strony na facebooku - https://www.facebook.com/pages/Gad%C5%BCeciakipl/140412602642135


Komentarze

  1. Fajna jest i pasuje do Kermita :D. Wiesz może czy robią takie półzaciski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie będzie problemu żeby uszyli półzacisk jak się ich poprosi ;).

      Usuń
  2. Kermit super w niej wygląda, ale nie jestem pewna co do tych plastików, prędzej bałabym sie ze przy jakimś upadku czy ugnieceniu plastik pęknie, czy cos. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My też mamy obrożę z gadżeciaków i smycz i trzyma się u nas już ponad 2 lata :) Choć faktycznie też byłabym nie pewna co do tych plastików.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna <3 Mam od nich obróżkę i smycz i jestem bardzo zadowolona :)
    A adresówka od Miedzianki ?:)
    lusiek.blox

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie szukam jakiegoś kompletu, który przeżyje Abi brudasa i jej codzienne harce w wodzie tudzież błocie ;) Jeśli tylko istnieje opcja z półzaciskiem to sobie takie cudo sprawimy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy psach, które lubią się zrywać, dobry zatrzask to rzeczywiście ważna sprawa by był bardzo solidny. ;-) Widzę, że obroża oprócz wyglądu, w swoim funkcjonowaniu również daje radę.

    Shusha Schroniskowy Spaniel

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna obroża, Fuksowi też by się taka przydała, bo lubi pływać, tarzać się, hasać po krzakach itp... Co do tych plastikowych kółeczek i zatrzasków, to myślę, że to całkiem dobry pomysł - na pewno obroża jest lżejsza i nie wygląda tak masywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zastanawiam się skąd zamówić szelki, bo obroży mamy już za dużo, ale ta jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna i praktyczna obroża. Ja zawsze mam problem z kupnem obroży na zatrzask, bo wydaje mi się, że są mniej solidne od klamry. Chyba muszę się wreszcie przekonać.
    Ostatnie zdjęcie jest mega.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem