Psia szafa


Nasze zbiory mocno wyewoluowały odkąd pokazywałam je ostatnio na blogu - http://adriana34.blogspot.com/2014/03/uaktualniona-kolekcja.html. Chyba pora na nowe podsumowanie naszych akcesoriów.



obroże


Oba psiaki mają po 5, czyli jest sprawiedliwie i ilościowo jak dla mnie w sam raz, nie za mało, jest w czym wybierać i nie za dużo, nie mam problemów ze zdecydowaniem się co akurat założyć psom na spacer.

           Sonia:
1) Modna Koza - bawełniana obroża zamówiona z kuponu wygranego na zawodach aglility, półzacisk
2) Kudłaty Art - podszyta miękką pianką, dostaliśmy ją do testowania, recenzja tu
3) Hurtta - półzacisk, z TK Maxx
4) Różowa obróżka z Biedronki - kupiłam komplecik ze smyczą, bo bardzo mi się spodobał kolor. Nie była droga, jakość jest całkiem niezła, taśma jest mocna i podszyta od spodu czarną pianką
5) Furkidz - z serii Comfort, z tego co pamiętam wygrana w konkursie, ma metalowy zatrzask który jest dość ciężki, poza tym jest bardzo fajna

          Kermit:
1) Rogz - z serii miękkich i lekkich, kupiony dawno temu na prodog.pl, tą obróżkę miał jeszcze Skwarek
2) Super Dog - półzacisk z łańcuszkiem, pierwsza obroża jaką kupiłam Kermitowi, pisałam o niej kiedyś na blogu
3) ? - nie pamiętam firmy, a nie ma metki, była w paczce z nagrodami którą dostaliśmy z Sonią na zawodach agility
4) Cazo - skórzana (nie wiem czy to prawdziwa skóra), podszyta żółtą ekoskórką, wygrana w jakimś konkursie
5) Gadżeciaki - na górze kodura, od spodu neopren, dostaliśmy ją do testowania, recenzja tu


szelki


Skromniej... Kermit ma dwie pary a Sonia tylko jedne.

1) Hurtta - Y z serii Liferuard, kupowane na prodog.pl
2) Ruffwear - Front Range, nasz nowy nabytek, kupione na lupo.sklep.pl
3) ZeroDC - model Faster, czyli takie zmodyfikowane sledy, pisałam o nich tu


smycze


Pierwszych trzech używam głównie dla Soni, a reszty dla Kermita, ale zdarza mi się robić różnie, więc nie dzielę tego tak jak poprzednich akcesoriów.

1) Lupine - krótka smycz z serii basics, jest uszyta z bardzo przyjemnej, miękkiej taśmy, ma fajny karabińczyk i wygodną rączkę, bardzo ją lubię
2) smycz z kompletu z Biedronki - taśma nie jest tak miękka jak w Lupine, ale bardzo przyjemna, sprawia wrażenie wytrzymałej, rączka podszyta jest czarną pianką, tak samo jak obroża, tylko karabinczyk jest trochę duży jak dla Soni
3) Hilton -  dali nam w schronisku przy adopcji Kermita, z jednej strony jest materiał, a z drugiej ekoskórka, jest cienka i lekka, używam jej głównie na takie codzienne spacery kiedy potrzebuję mieć byle jaką smycz w kieszeni na wszelki wypadek
4) Dog Style - odkupiona jako używana, nie ma metki, kupiłam ją dla Soni już dawno, ale teraz używam jej głównie dla Kermita kiedy potrzebuję dla niego krótkiej smyczy
5) El Perro - przepinana, bardzo mocna smycz, wygrana na dogtrekkingu. Jak potrzebujecie wytrzymałej smyczy czy obroży to polecam akcesoria El Perro, są praktycznie nie do zdarcia, taśma się tak bardzo nie brudzi (używam tej smyczy codziennie), nie mechaci, a przy tym nie pali rąk, nie jest zbyt sztywna.
6) Dog Style - smycz z amortyzatorem do biegania i bikejoringu, pisałam o niej tu


inne
kagańce - Kermit ma fizjologiczny Chopo którego używam na spacerach gdy chcę mu pozwolić biegać luzem, ogranicza zjadanie śmieci, Sonia ma jakiś za duży z zoologicznego, jeszcze nie miałam potrzeby go używać, wożę go ze sobą jak jeździmy pociągiem, na wszelki wypadek.
linka treningowa - 10 m, robiona przeze mnie, używam jej często dla Kermita
kamizelka chłodząca Hurtta - krótka kamizelka Soni, odkupiona jako używana w dość okazyjnej cenie



Dochodzę do wniosku, że nasza kolekcja test taka, w sam raz. Mamy wszystko czego potrzebujemy (no prawie), nie mamy tych gratów za dużo. Jak na razie nie czuję potrzeby posiadania kolejnej obróżki czy smyczy, jeśli już to bardziej mnie ciągnie do zabawek, bo w końcu w obroże i szelki psiaki tylko noszą, a zabawkami się razem bawimy :). Zabawkowe zbiory niedługo też obfocę i tu pokażę.
Jeśli macie jakieś pytania odnośnie któregoś z naszych wdzianek, chcecie wiedzieć jak się sprawdza, czy warto kupić, może macie problem z wyborem rozmiaru, to śmiało piszcie.

A wy macie hopla na punkcie psich gadżetów? Wasze kolekcje są duże czy raczej skromne?


Komentarze

  1. Imponująca kolekcja! Obroża w żabki dla Kermita jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pokaźna kolekcja :D Moja kolekcja obroży ostatnio się powiększa, mam bzika na ich punkcie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wszystko piękne i kolorowe i tak właśnie w sam raz ;)
    Najbardziej to mi się hurtty podobają i ruffweary ;) pierwsze mamy, drugie to myślę, że są odłożone w czasie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Wam się trafiło, że dostaliście do testowania obroże z Kudłatego Arta i Gadżeciaków :D Ja ostatnio zaszalałam i kupiłam dwie obroże z Pawstive Dog (czekam aż dojdą). Mi się jeszcze marzy obroża z własnym napisem haftowanym, dlatego też pewnie wkrótce dołączy do mojej kolekcji :D Też ostatnio padła moda na szelki Ruffwear, ale ceny są naprawdę bardzo wygórowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie te szelki są warte swojej ceny, bardziej niż hurtta.
      Już na pierwszy rzut oka wydają się bardzo dopracowane, wygląda na to że posłużą nam długo.

      Usuń
  5. Naprawdę duża kolekcja! My mamy świra na punkcie zabawek :)
    http://pani-nataszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam za to trochę rzeczy, których w ogóle nie używam więc chyba czas część sprzedać :). Na ten moment brakuje mi tylko porządnej smyczy i obroży, bo we wszystkich w końcu puszczają szwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kolekcja :D
    My mamy mało rzeczy. Obróż mamy z 9 z czego używamy tylko jednej ( obroża tylki do adresówki, a na spacery szelki ). Szelek mamy w sumie 3 - Ruffwear Front Range , norwegi z Kudłaty Art i step iny (których jakoś nie używamy). I dwie smycze - jedną przepinaną Tatra pet ( mam ją od dnia w którym przywiezlismy Majla ) i ok. dwudziestoletnią flexi po psie mojej cioci, która dalej jest super sprawna ( a nasza 3 letnia flexi właśnie sie zepsula ) . Ale chcę kupić jeszcze obroże z imieniem i 3 m smycz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to wszystko śliczne i... czyste!
    Jeśli chodzi o obroże, to którą firmę najbardziej polecasz? My jak na razie mamy szelki z Modnej Kozy, ale czas już kupić nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co było brudne specjalnie wyprałam :).
      Ja bardzo lubię Super Doga, mają świetne wzorki i ich akcesoria są wytrzymałe.

      Usuń
  9. Bardzo ładna kolekcja :D Uwielbiam kupować wszelkie kolorowe akcesoria dla psa, ale ostatecznie używamy ciągle tego samego, a zapasy leżą w szafce :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kolekcja, faktycznie taka w sam raz! Ja z kolei czekam na promocje w Lupine i muszę smycze kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kolekcja! Sama kiedyś muszę zebrać się do napisania takiego posta. Ale droga Ado! Ja chcę zobaczyć Kermita w Ruffwearach - koniecznie!

    Pozdrawiam
    http://beaglowate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kolekcja! Sporo tego macie. Marzy mi się mnóstwo ślicznych obroży, ale moje ukochane Dublin Dogi są trochę za drogie, żeby je sobie tak zbierać. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh kolekcja jest świetna!
    Najbardziej podoba mi się rażąca w oczy różowa obróżka dla Soni i smycz z Lupine.
    Marzył mi się fioletowy zestawik smyczy i obroży właśnie z Lupine, ale inne wydatki wzięły górę :p

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja obróżek urzekła mnie! :3 Najbardziej wpadła mi w oko ta w wzorki od Kudłatego. :)
    Szkoda, że mój nie lubi w nich chodzić...
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam mniam cudne<33 Aż ma się ochotkę na więcej! :D Nigdy dość, to tak jak z naszymi ciuchami :D
    Dobrze że wstawiłam odnośnik do szelek zeroDC bo nie wiedziałam o co w nich chodzi :D
    lusiek.blox

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna kolekcja, nie za mało nie za dużo w sam raz :) Te różowe smycze mnie urzekły, chyba sprawię sobie tą z Lupine - przepiękna jest i jeszcze w różowym kolorku, cudo ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolekcja idealna - nie za duża, nie za mała no i jest kolorowo :D Biedronkowy komplecik wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W porównaniu z tym, co obecnie posiada Ruby macie na prawdę wiele rzeczy.
    Pewnie dlatego, że liczą się razy dwa. :)

    Jeszcze nie wiem kiedy, ale kiedyś na pewno zaczniemy z Ruby dogtrekking, być może następnie canicross.
    Nie wiem czy wiesz, ale do jutra w biedronce są dostępne smycze do biegania z pasem, a raczej ,,pasem".
    Są po bodajże 39.99zł.
    Jakiejś super jakości się nie spodziewam, ale myślisz, że warto kupić chociaż na początek czy lepiej od razu zainwestować w coś polecanego, co przyda się na lata. (o ile nam się powiedzie i nadal będziemy zamierzały dogtrekking trenować)
    Jeśli to możliwe, proszę o odpowiedź jeszcze dziś.
    Dzięki za przeczytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w ręce smycz amortyzowaną z biedronki (nie wiem czy to na pewno była ta, taka granatowa z rączką). Jak dla mnie amortyzator był bardzo słaby, leciutko się rozciągał i podejrzewam że przy chociaż trochę silnym psie nie byłoby czuć amortyzacji bo smycz byłaby po prostu cały czas rozciągnięta. Nie wiem czy były pasy, ale podejrzewam że byłyby marnej jakości. Ja bym na twoim miejscu chyba od razu kupiła coś lepszego, dobre smycze z amortyzatorem często nie są drogie, trzeba tylko poszukać, a pasa nie trzeba wcale brać od razu takiego za 150 zł, można poszukać używanego, albo kupić jakiś tańszy, tylko najlepiej żeby miał paski między nogami, jest najwygodniej wtedy. Jak nie wiesz czy ci się dogtrekking nie znudzi, a masz małego i/lub nie ciągnącego psa to możesz na początku po prostu obwiązywać się w biodrach smyczą, ale na dłuższą metę nie jest to wygodne rozwiązanie.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź.
      Faktycznie nie ma co kupować czegoś, co i tak się nie przyda.
      Na początek spróbujemy z obwiązaną smyczą, a gdy Ruby podrośnie i nam się spodoba to zainwestuję w coś dobrego, co starczy nam na jakiś czas.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem