Nagrody, jedzonko i kwadrat


Jak ja lubię pisać tego typu posty :).
Znów nam się poszczęściło i wygraliśmy w trzech konkursach, uwielbiam to :). Poza tym zakupiłam pachołki i taśmę do kwadratu obediencowego i nowy worek karmy, bo poprzedni już zjedzony.



Kwadrat do obedience:  (wersja bardzo ekonomiczna!)

1) komplet czterech pachołków - w supercenie 4,90 zł, na promocji w Selgrosie w Lublinie. Pachołki regulaminowe, poręczne, tylko że leciutkie co z jednej strony jest plusem przy przenoszeniu ich, ale odlatują przy byle wiaterku. Znalazłam na to ratunek. Pachołki mają dziurki na każdym rogu podstawki, można przez nie przełożyć śledzie i wbić je w ziemię. Wystarczyło poprosić tatę żeby załatwił mi trochę pozaginanych drucików odpowiedniej grubości.

2) taśma - rolka taśmy ostrzegawczej, kupiona w Mrówce za 11 zł. Co z tego że cieniutka i się mnie, mamy jej 100 m ;)


Nagrody z konkursu "Mój szczęśliwy kundelek" u Pies moją miłością:

3) patyk Toyz - kiedyś chciałam mieć dla psów sztucznego patyka - teraz mamy już dwa: tego nowego i z Comfy. Patyczek z Toyz był z nami jak dotąd na dwóch spacerach, ma rozmiar świetnie wpasowujący się w pyski obu moich psów, nie jest za twardy ani za miękki, można nim rzucać i lekko poprzeciągać też się da. Kermit zadowolony bo można pomemłać, a Sonia nie jest ostatnio wybredna w kwestii zabawek, zaryzykuję stwierdzenie że bawi się wszystkim :).

4) moc jedzonka od Vital Bite - czytając że w konkursie jest do wygrania zabawka + przysmaki, nie spodziewałam się dostać takiej fajnej, dużej, różnorodnej paczki, zaskoczyłam się bardzo kiedy ją otworzyłam. Postarali się o nagrody :). Jeszcze raz dziękujemy!
dostaliśmy:
     - 0,5 kg karmy Vital Bite Soft Ring - takie miękkie krążki w stylu Frolic'a, z wołowiną
     - 2 opakowania Vital Bite Soft Stripes - podłużne smaczki, można je łamać, fajne jako nagrody
     - 2 opakowania Vital Bite Soft Stars - dentystyczne, do gryzienia (świetnie się wpasowują w
       Goodie Bone Konga, Kermit miał zajęcie na długo żeby je wydłubać)
     - 2 opakowania Propesko Premium Snack - kurczakowe mięso suszone
     - 2 puszki mokrej karmy Vital Bite - jedna z drobiem, druga z jagnięciną


Nagrody z konkursu "Aktywnie na jesień" u Mundkowej Ferajny:

5) Petstagest Occupi L - zabawka na smaki, duża, ciężka, ale dla Kermita w sam raz. Ładuje się ją jak zwykłego bałwanka Konga. Niestety po pierwszym użyciu widać ślady po zębach, na szczęście na razie nie ma więcej uszkodzeń

6) Alpha Spirit:
     - kość wieprzowa (to duże ;), opakowania są takie że z wierzchu nie widać co jest w środku
     - małe opakowanko karmy Alpha Spirit Multi-Protein - mamy tylko małą próbkę która posłuży
       jako smakołyki. Jestem ciekawa jaka jest ta karma, do tej pory miałam z Alpha Spirit małe
       opakowanie smaczków. Czytałam jednak bardzo niefajne opinie na jej temat, o psach które
       miewały po niej biegunki, wymioty, zmiany skórne mimo że nigdy nie miały alergii... na pewno
       nie dam jej dużo na raz moim psom.
    - 4 paluszki Alpha Spirit - w jakichś dwóch smakach, ale nie wiem jakich bo są odcięte od dużego
      opakowania, ale różnią kolorem


Nagrody z konkursu u Pedigree:

7) metalowa miska - misek w tym rozmiarze mamy już z 5, walają się gdzieś w domu. Sonia używa dwóch, Kermit ma większe, jedną plastikową czasem wykorzystuję na treningach do odłożonej nagrody żeby psy widziały położony smaczek. Zostawię i tą nową, nigdy nie wiadomo kiedy się przyda, może dla jakiegoś bezdomniaka.

8) 0,5 kg karmy Pedigree Vital - synonim karmy marnej jakości... ale na smaki nie zaszkodzi

9) obroża - no no, po produkcie z logo tej firmy nie spodziewałabym się takiej jakości. Obroża jest gumowa, podszyta od spodu taśmą. Jest gruba, solidna, ma mocne okucia. Tylko trochę duża, Kermit ma wąską szyję, ale zapięta na ostatnią dziurkę ujdzie.


Zooplus.pl :

10) 15 kg Fitmina For Life Adult - wróciłam do Zooplusa i postanowiłam poszukać czegoś lepszego od Brita. Stanęło tym razem na Fitminie. Kiedyś mieliśmy worek Fitmina Medium Performance (sprawdził się u nas bardzo dobrze, tylko dla Soni granulki były ciut za duże), ale w Zooplusie była tylko wersja For Life, która pod względem składu nie wygląda najgorzej. Był akurat w promocji. Duży worek kosztował 92 zł, darmowa wysyłka jest od 99 zł, więc postanowiłam dobrać coś małego i postanowiłam po prostu na jakieś smaczki:

11) ciasteczka Meradog - takie zwykłe, ciastka praktycznie bez mięsa, ale były tanie i jako smaczki na spacery będą ok


 i jeszcze...


12) Dog&Sport 

13) próbka smakołyków Vitakraft

Komentarze

  1. i krawat ! :D Tak przeczytałam, byłam ciekawa tego krawatu xD Po głębszym czytaniu zrozumiałam że to kwadrat :) Czytanie ze zrozumienie :D Zebrało wam się trochę tego :) Gratulacje w wygranych ! Zapas na kilka miesięcy z tych karm :P I fitmin w zooplusie, dawno mnie tam nie było dlatego nie wiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. matko jaki zestaw :D jestem w sumie ciekawa przysmaków od "Vital Bite", zamierzasz napisać recenzję potem? Bo chętnie bym poczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogratulować wygranych! :D
    Jestem ciekawa, jak wypada u Was porównanie Brita z Fitminem? Planuję zmienić karmę i miałam wziąć Brita Premium, ale pokazałaś mi tego Fitmina i sama nie wiem, która byłaby lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę się wtrącić to ja też miałam kiedyś Fitmina i u nas też świetnie się sprawdził ;)

      Usuń
  4. Też właśnie dotarł do nas worek fitmina, chciałam kupić premiere, ale jeszcze nie wykombinowałam sposobu, jak ją dostać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Następnym razem jak znajdę w lesie rolkę taśmy będę o Tobie pamiętać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa Petstagest Occupi. A co do misek to zawsze możesz wspomóc "projekt prezent" ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj uwielbiam takie posty! Gratuluję wygranych w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Vitakrafty Ventol ubóstwia! Wszystko za nie zrobi ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę Wam się tego uzbierało, nie powiem...
    Gratuluję wygranych w konkursach! :)

    + Czy możemy liczyć na recenzję lub krótki opis, jak sprawdził się u Was Fitmin?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem