Co nam wpadło w łapki

Czyli zdobycze z konkursów i produkty do testowania - to co lubimy najbardziej!



            Konkurs u Hill's
Zadaniem było nagranie filmiku z ich karmą, obrazującego hasło "Zdrowo i aktywnie z Hill's". Nagrody świetne więc warto było walczyć! Nasz filmik dał nam drugie miejsce :).


GoPro HERO+ LCD - jest absolutnie genialna! Kamerka sportowa to to czego było mi trzeba. W końcu mogę nagrywać komfortowo wszystko co chcę. Kamerkę mogę zabrać wszędzie, praktycznie wrzucić ją do kieszeni. Nagrywanie aparatem jest jednak uciążliwe, aparat jest duży, ciężki, zajmuje dużo miejsca, trzeba kombinować z wymienianiem obiektywów, ustawianiem ostrości... Kamerka daje swobodę i większe możliwości. Niedługo zobaczycie co już dawno planowałam wam pokazać, na początek próbka, pierwszy test:



Karma Hill's Science Plan 3 kg

Zestaw podróżny Trixie - dwie miski i pojemnik na karmę. Już kiedyś te zestawy widziałam, nigdy mi się jakoś nie podobały, ale jak już go mam w rękach to pomyślałam - w sumie to jest fajny patent, przyda mi się żeby zabrać karmę na obóz. 


            Bon z dogtrekkingu
W losowaniu nagród na dogtrekkingu zgarnęłam bon na 50 zł do sklepu zoologicznego "Pupil" w Lublinie. I ciekawy zbieg okoliczności - Aneta od Weny też :). Sklep okazał się mały, ale bardzo fajnie wyposażony. Miłym zaskoczeniem był brak żywych zwierząt (poza rybkami), brak śmieciowych karm, pełen wybór Happy Doga, sporo Josery i Royala, na prawdę dużo dobrej jakości szelek, obroży i smyczy (walczyłam ze sobą!) i co nieco zabawek. Sporo czasu tam spędziłam i w końcu w mojej torbie znalazły się:

Zabawka Digno - bardzo fajny, porządny gryzak na amortyzatorze. Różowy, znowu powiecie że robię z mojego synka geja.

Smakołyki Trixie - dobre smaki zawsze się przydadzą.

Karma Happy Dog Ireland 0,5 kg - kupiona na wagę więc nie ma jej na zdjęciu na początku postu.



         Konkurs u Sklep Zoo Art

Karma NeroGold 800g - taka drobna zdobycz, przy okazji ;)



            TOP for DOG
Testowanie pełną parą. Czekamy na jeszcze jedne smakołyki, a tymczasem zabieramy się za testy mokrej karmy:

Karma Piper - nowa karma mokra od Doliny Noteci. Mamy jej łącznie 20 saszetek, ale nie wyjmowałam wszystkiego do zdjęcia. Na razie jadła Mini i daje okejkę ;). 



             I jeszcze jeden produkt do testów, otrzymaliśmy go niezależnie, poza plebiscytem:

Obroża Dog Beauty - pleciona z linki. Czegoś takiego jeszcze nie mieliśmy. Po jednym spacerze z Kermitem trochę się pozaciągała, ciekawe jak będzie sprawować się na dłuższą metę. 



Komentarze

  1. Fajne zdobycze, my też wygraliśmy nagrody z Hill's. :) Czy tylko mi ten drugi filmik się nie wyświetla?

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie rozwiązania dylematów z kamerami sportowymi są najlepsze. Żółwik i gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! :D Super są te nagrody ! :)
    Pozdrawiam,
    goldenowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna akcesoria złapaliście ! Genialny filmik do Hillsa, bardzo pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Kamerka świetna :D Inne zdobycze także.

    Pozdrawiam,
    http://beaglowate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamerka też mi się marzy! Bardzo fajny filmik, gratuluję drugiego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny filmik, śliczny po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Super Wam wyszedł ten filmik o Hill'sie, a kamerka to bardzo fajny patent :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem