Jesienne wyzwanie fotograficzne


Od roku mam kryzys fotograficzny. Brak mi pomysłów na zdjęcia, a co więcej - brak mi motywacji do ich wykonywania. Prawie w ogóle nie robiłam zdjęć moim psom, prawie w ogóle nie robiłam zdjęć z konkretnym zamierzeniem, ani takich ot bez powodu, jedyne co mnie utrzymywało przy aparacie to wolontariat, który jakby nie patrzeć, sprawiał że co weekend fotografowałam te psy i obrabiałam te zdjęcia. I jestem bardzo wdzięczna, bo to mi pomaga cały czas usprawniać moją technikę. Ale bardziej ambitne zdjęcia... liczba bliska zeru... Ciężko teraz ruszyć tyłek, oj ciężko... Dziękuję Natalii z jestrudo.pl za stworzenie kolejnego wyzwania - jesienne wyzwanie fotograficzne. Uwielbiam je, dodatkowo uwielbiam jesień i uwielbiam ten pomysł na tegoroczne wyzwanie. Mieliśmy pracować nad stylem, zrobić zdjęcia które będą miały ze sobą coś wspólnego. Ach ten styl... tak bardzo bym chciała wyrobić sobie swój, po którym moje zdjęcia będą kojarzone. Na początku ruszyłam do działania z powerem - w końcu udało mi się zrealizować tylko 6 z 15 tematów. Mimo wszystko, cieszę się że zrobiłam jakiekolwiek zdjęcia! Niech to będzie mój mały sukces i krok do podjęcia nowych postanowień, dzięki którym od teraz zacznie się lepszy czas dla mojej fotografi :). I mówię to publicznie, żeby znowu się nie rozleniwić ;).



Jesienne wyzwanie sprzed roku było dla mnie bardzo udane i za jego przyczyną zrobiłam jedne z moich ulubionych zdjęć, do których ciągle wracam. W tym roku nie jest tak dobrze, ale to krok do poprawy ;) a samo wyzwanie było kopem w tyłek.


1. moje miejsce



3. zjem cię



6. tak pachnie jesień



10. ja i ty



11. atrybuty jesieni



12. noszę


Co łączy powyższe zdjęcia? Mój czarny pies oczywiście :). Chciałam też żeby trochę kolorystyka, jesień w wersji nie koniecznie standardowej, ze złotymi i czerwonymi liśćmi, ale raczej z odcieniami szarości i brązów. W wielu miejscach odważna i mniej standardowa obróbka [jak chociażby zdjęcie z listkiem].


To teraz postanowienie -
przynajmniej raz w miesiącu poświęcę trochę czasu na zrobienie przynajmniej kilku ciekawych zdjęć z moimi psami! :) Za jednym razem może spiszę sobie genialne pomysły i zdobędę się na ich realizację, w kolejnym przypadku wybierzemy się w jakieś ciekawe fotogeniczne miejsce i je wykorzystamy, w jeszcze innym, gdy będę bez pomysłów i chęci, wezmę po prostu aparat na spacer na łąki i zrobię coś spontanicznego. W każdym razie - wiem że do takich zdjęć bardzo przyjemnie się wraca, a w tym roku mi ich zdecydowanie brakowało.


Komentarze

  1. Zdjęcia jak zawsze są piękne! Kciuki zaciśnięte za Twoje postanowienia!

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się wydaje, że Twoje zdjęcia są bardzo charakterystyczne i w jakiś sposób wszystkie do siebie podobne. :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdanięciem Twoje foty są bardzo charakterystyczne. Nie muszę patrzeć na nazwę fp na Facebooku, aby wiedzieć, że to Twoje foty. Zdjęcie So z liściem w ryjku... bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają :) W ogóle, ciekawy pomysł z tym wyzwaniem fotograficznym.
    smallshaggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te fotki i psiak cudny też ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia! Psina kradnie serce! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem