Pokaz w szkole w Lublinie


14 grudnia razem z dwoma dziewczynami z naszego wolontariatu: Alicją i Violą, byłyśmy w 23 Szkole Podstawowej w Lublinie. Prowadziłyśmy dwie lekcje u dwóch klas, opowiadałyśmy o wolontariacie. Ja i Sonia robiłyśmy jak zwykle mały pokaz sztuczek z elementami obi, ja sama próbowałam dzieciakom powiedzieć coś o tym, że pieski ze schroniska takie jak Sonia też można szkolić, że ucząc tego wszystkiego psa używamy w większości nagród i pokazać radosną Sonunię, która robi to wszystko bo lubi i bo chce, nie jest do niczego zmuszana. Viola, która niedawno zdobyła uprawnienia dogoterapeuty, opowiedziała na czym to polega i razem z Dinkiem pokazała jak dobroczynny wpływ psy mogą mieć na dzieci.

Sama Sonia - takie pokazy to tylko formalność dla niej, a ja na nie idę z pełnym zaufaniem do mojego czarnego psa :).


Komentarze

  1. Super! Z ciekawości się zapytam: do takich szkół ktoś Was zaprasza?

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa, inicjatywa i nareszcie zajęcia z ZAMYSŁEM, które zasługują na miano edukacyjnych. Gdzie nikt nie zamęcza psów, a każdy czuje się bezpiecznie w swojej przestrzeni. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale! :) Jedno z moich marzeń to taki występ w szkole wraz z Zulą, może kiedyś się uda :)
    Pozdrawiamy!
    http://czekoladowy-team.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witaj w domu Evereście!

Połowa teamu - popracuj nad sobą

Początek życia ze szczeniakiem